Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Design & Marketing

Familijne w nowej odsłonie. Nowe opakowanie, to samo chrupanie!

Wafle Familijne, produkowane przez Colian, otrzymały nowe opakowania. Wraz ze zmianą wizualną wystartowała kampania promocyjna tych cieszących się dużą popularnością wśród konsumentów słodkich przekąsek. Działania realizowane są pod hasłem „Mus je schrupać… z nowej paczki!”.

więcej »

ART of PACKAGING 2024. Poszukiwania perły wśród opakowań trwają

Konkurs ART of PACKAGING organizowany jest w tym roku po raz osiemnasty, a jego celem niezmiennie pozostaje wyłonienie najlepszego opakowania w Polsce. Z uwagi na dużą ilość zgłoszeń i liczne prośby ze strony uczestników tegoroczny termin zgłoszenia prac konkursowych został wydłużony do dnia 28 czerwca.

więcej »

Linia opakowań dla Seko. Morskie opowieści

Firma Seko, działająca na polskim rynku nieprzerwanie od 1992 roku, jest przywiązana do tradycji i oryginalnych receptur swoich produktów. Nie zamyka jej to jednak drogi do nieustannego poszukiwania nowych kierunków rozwoju, innowacji i kolejnych rynkowych wyzwań. Agencja kreatywna i brandingowa Lotna opracowała dla marki projekt opakowań na serię produktów z linii Morskie Opowieści.

więcej »

Żubrówka zmienia wizerunek. Czas na nowe!

Marka wódki Żubrówka zdecydowała o zmianie wizerunku dwóch swoich flagowych produktów. Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała mają nowe etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło kampanii „Stawiaj na nowo. Ta sama dzikość w nowej odsłonie”.

więcej »

Design By Śliwka Nałęczowska. Artystyczna kreacja

Z początkiem kwietnia ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”.

więcej »

Nowe logo Pepsi. Odświeżone opakowania już w Polsce

Po niespełna roku od ogłoszenia rebrandingu Pepsi i prezentacji nowego logo, opakowania ze zmienionym znakiem trafiają do polskich sklepów. Zmiana wizerunku popularnego napoju nastąpiła w marcu 2023. Jednak już wtedy wiadomo było, że na puszkach i butelkach w Polsce zmieniony znak konsumenci zobaczą dopiero teraz.

więcej »

Wawel zachwyca smakiem. Wiosna z nutami nowości

„Wiosna z Nutami Nowości” to tegoroczna oferta wiosenna marki Wawel, która zaskakuje nietypowymi dodatkami. Oferta to zaproszenie do odkrycia limitowanej edycji słodyczy. Znane od pokoleń, kultowe trio czekoladek nadziewanych Malaga, Tiki Taki i Kasztanki tej wiosny zaskoczą nie tylko nowymi smakami, ale również nowymi opakowaniami.

więcej »

Lodowe niespodzianki. Hortex Mystery Ice

Hortex lodami Mystery Ice wprowadza innowację na rynku lodów, oferując niepowtarzalne doświadczenie z elementem niespodzianki. Zakup produktu stanowi zaproszenie do gry smakowej, w której smak lodów ujawnia się dopiero po otwarciu opakowania.

więcej »

Limitowana Śliwka Nałęczowska. Seria Art Collection

Od stycznia tego roku Śliwka Nałęczowska dostępna jest w limitowanej serii opakowań Art Colletion, która prezentuje projekty laureatów konkursu „Design by Śliwka Nałęczowska 2021”.

więcej »

Lipton dla WOŚP. Limitowana edycja opakowań Lipton Yellow Label

Marka Lipton wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP). Już 7. raz marka wypuściła limitowaną serie opakowań kultowej herbaty Lipton Yellow Label z wzorem zaprojektowanym przez Jurka Owsiaka.

więcej »

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty