Design & Marketing

Kompleksowy rebranding marki Bakalland. Żółta energia przekąsek

Po 10 latach brand Bakalland, który od jesieni 2022 roku funkcjonuje w strukturach FoodWell – marki korporacyjnej powstałej z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods, przechodzi kompleksowy rebranding. Zmianie ulega logotyp, a także wszystkie opakowania. Od tej pory wszystkie opakowania produktów będą miały unowocześniony i ujednolicony design.

więcej »

Pożegnanie z Matterhorn. Trójkątne czekoladki czeka redesign

Sprzedawane w 120 krajach na całym świecie kultowe czekoladki Toblerone będą miały zmienione logo. Graficzna wersja alpejskiego szczytu Matterhorn, który po raz pierwszy pojawił się na opakowaniach w roku 1970 niebawem z nich zniknie. I to nie jedyna zmiana, która czeka markę wyjątkowych trójkątnych czekoladek.

więcej »

Energetyczna Coca-Cola. Move Smak transformacji Rosalii

Coca Cola Creations nadaje kultowej marce Coca Cola nowy wyraz i odpowiada na nowe potrzeby fanów marki. Każdy napój z serii Coca Cola Creations to nowa wersja smakowa z limitowanej edycji. Najnowszy smak, nazwany Coca Cola Move jest najodważniejszym i najbardziej ostrym z serii i powstał we współpracy z nagrodzoną statuetką Grammy artystką Rosalíą.

 

więcej »

Cocoa Canopy wdraża rozwiązanie NatureFlex. Luksusowa czekolada w ekologicznych opakowaniach

Uwzględnienie zrównoważonego rozwoju i pochodzenia w procesie budowania marki jest kluczem do zmian wprowadzanych przez producenta luksusowej czekolady pitnej Cocoa Canopy z pomocą dostawcy opakowań kompostowalnych Futamura.

więcej »

Kalendarz adwentowy Fazera. Świąteczne rozwiązanie z obniżonym śladem węglowym

Fazer, fiński producent słodyczy, wprowadza na rynek czekoladowy kalendarz adwentowy wykonany z lekkiej i nadającej się do recyklingu dyspersyjnej tektury powlekanej od Metsä Board.

więcej »

Zwycięzcy Pro Carton Young Designers Award 2022. Zachwycające rozwiązania

Podczas Kongresu Europejskich Stowarzyszeń Producentów Kartonu (ECMA) w Krakowie Horst Bittermann, prezes Pro Carton, ogłosił zwycięzców nagrody Pro Carton Young Designers Award 2022.

więcej »

Inicjatywa McDonalds. Symboliczne opakowanie

Hiszpańskie restauracje McDonalds sprzedają „burgera bez burgera”, czyli samo opakowanie puste w środku. Burger, który nie istnieje symbolizuje produkty, które nie zostały wprowadzone na rynek przez susze i pożary w Hiszpanii.

więcej »

Etykieta z przekazem. Agrest na salony

Na półkach sklepowych w sieci Lidl pojawił się nowy sezonowy produkt marki Łowicz z nietypową etykietą - dżem agrestowy, którego opakowanie ma być reklamą dla niedocenianego dotychczas w Polsce owocu, jakim jest agrest.

więcej »

Nowe logo i opakowania

Marka Canpol babies wprowadza zmianę identyfikacji wizualnej, by podkreślić nowoczesność swoich produktów przy zachowaniu wartości i ducha marki. Zmianie ulegnie nie tylko logo marki, ale także opakowania produktów.

więcej »

Nowy projekt Studio Oeding

Producent likierów ziołowych wprowadza na rynek nowy alkohol po mistrzowsku równoważony zimną kawą Arabica i nutą kakao. Receptura i specjalny proces produkcyjny, wraz z ciekawym projektem, kształtują niepowtarzalny charakter produktu. Za projekt opakowania odpowiada międzynarodowa projektantka Katrin Oeding.

więcej »

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty