Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Design & Marketing

Elegancka i nowoczesna etykieta. Nowość wśród „Kieleckich”

W ofercie Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” (WSP Społem) pojawił się nowy produkt – Majonez Kielecki z papryką chipotle. Uwagę konsumenta z pewnością przyciągnie ciekawy design etykiety na opakowaniu nowego majonezu.

więcej »

Oshee Cyberpunk 2077. Energetyczne napoje dla gamerów

Marka Oshee i studio CD Project Red po raz kolejny realizują wspólny projekt. Sukces napojów Oshee Wiedźmin sprawił, że firmy postanowiły współpracować nad nową linią – Oshee Cyberpunk 2077.

więcej »

Świadome korzystanie z opakowań "Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!"

Mlekpol, właściciel marki Łaciate stworzył kampanię „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!”. Celem przedsięwzięcia jest promowanie świadomego korzystania z nowych opakowań mleka oraz śmietanek.

więcej »

Grupa Żywiec. Królewski skład

Marka Królewskie należąca do Grupy Żywiec wprowadziła limitowaną edycję opakowań ,,Królewski Skład”, dostępną w sklepach od września bieżącego roku.

więcej »

Bols Marine. Ekskluzywna butelka nowej wódki

Marka Bols, znana i ceniona na całym świecie, otwiera nowy rozdział w swojej historii, prezentując zupełnie innowacyjny produkt - Bols Marine. Marka otwiera świat luksusu, po który każdy może sięgnąć. Czerpiąc inspirację z głęboko zakorzenionych morskich tradycji, Bols Marine wznosi się na wyżyny smaku i designu otwierając drzwi do świata luksusu.

więcej »

Soplica i E. Wedel. Nowy Wymiar Przyjemności

Legendarne polskie marki Soplica i E. Wedel łączą siły, tworząc niezapomnianą edycję limitowaną, która rewolucjonizuje świat alkoholi smakowych. Edycja Limitowana to wyjątkowa opowieść o tradycji i innowacyjności.

 

więcej »

Światowa jakość lokalnej marki. Słodka współpraca

Nowe atrakcyjne, sześciokątne opakowanie na trufle to ostatnia innowacja firmy Kultasuklaa mająca na celu zmniejszenie zużycia tworzyw sztucznych. Kultasuklaa to fińska firma rodzinna, która już od ponad 30 lat ręcznie wytwarza czekoladowe smakołyki. Za kluczowe elementy uznaje ona najwyższą jakość i stosowanie materiałów premium zarówno do produkcji swoich wyrobów jak i ich opakowań.

więcej »

Nowa odsłona kampanii Żubra. Kto nie trzyma z Żubrem, ten trąba

Marka Żubr Kompania Piwowarska kontynuuje tradycję i po raz piąty rusza z kampanią Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków. Hasłem tegorocznej edycji jest Kto nie trzyma z Żubrem, ten trąba, a dokończenie sloganu brzmi A kto trzyma, ten chroni zagrożone gatunki.

więcej »

Marka własna Biedronki Baitz. Młodzieżowy styl

„Żyj po swojemu” to hasło, które przyświeca nowej kampanii marketingowej sieci Biedronka z udziałem znanych influencerów. Projekt powstał z okazji wprowadzenia nowej marki własnej Biedronki - Baitz, która podobnie jak sam brand jest skierowana do pokolenia Z. Przekąski pakowane są w dostosowane do stylu życia młodego pokolenia nowoczesne opakowania, które są przede wszystkim wygodne w użyciu.

 

więcej »

Nowy wizerunek marki Bobo Frut. Tradycja w nowoczesnej szacie graficznej

Należąca do Nestle marka Bobo Frut, znana na polskim rynku od ponad 50 lat odświeża swój wizerunek i strategię komunikacji. Zmiany zapoczątkowuje nowa identyfikacja wizualna opakowań. Nowy design buduje atrakcyjność i wyróżnia go na półce jednocześnie zachowując spójność z korzeniami marki.

więcej »

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty