Kalendarium

21-24.11.2022 · All4Pack, Paryż

14-16.03.2023 · InPrint, CCE International, ICE Europe , Monachium

18-20.04.2023 · Warsaw Pack, Nadarzyn

25-27.04.2023 · Logimat, Stuttgart

04-10.05.2023 · interpack, Düsseldorf

Design & Marketing

Cocoa Canopy wdraża rozwiązanie NatureFlex. Luksusowa czekolada w ekologicznych opakowaniach

Uwzględnienie zrównoważonego rozwoju i pochodzenia w procesie budowania marki jest kluczem do zmian wprowadzanych przez producenta luksusowej czekolady pitnej Cocoa Canopy z pomocą dostawcy opakowań kompostowalnych Futamura.

więcej »

Kalendarz adwentowy Fazera. Świąteczne rozwiązanie z obniżonym śladem węglowym

Fazer, fiński producent słodyczy, wprowadza na rynek czekoladowy kalendarz adwentowy wykonany z lekkiej i nadającej się do recyklingu dyspersyjnej tektury powlekanej od Metsä Board.

więcej »

Zwycięzcy Pro Carton Young Designers Award 2022. Zachwycające rozwiązania

Podczas Kongresu Europejskich Stowarzyszeń Producentów Kartonu (ECMA) w Krakowie Horst Bittermann, prezes Pro Carton, ogłosił zwycięzców nagrody Pro Carton Young Designers Award 2022.

więcej »

Inicjatywa McDonalds. Symboliczne opakowanie

Hiszpańskie restauracje McDonalds sprzedają „burgera bez burgera”, czyli samo opakowanie puste w środku. Burger, który nie istnieje symbolizuje produkty, które nie zostały wprowadzone na rynek przez susze i pożary w Hiszpanii.

więcej »

Etykieta z przekazem. Agrest na salony

Na półkach sklepowych w sieci Lidl pojawił się nowy sezonowy produkt marki Łowicz z nietypową etykietą - dżem agrestowy, którego opakowanie ma być reklamą dla niedocenianego dotychczas w Polsce owocu, jakim jest agrest.

więcej »

Nowe logo i opakowania

Marka Canpol babies wprowadza zmianę identyfikacji wizualnej, by podkreślić nowoczesność swoich produktów przy zachowaniu wartości i ducha marki. Zmianie ulegnie nie tylko logo marki, ale także opakowania produktów.

więcej »

Nowy projekt Studio Oeding

Producent likierów ziołowych wprowadza na rynek nowy alkohol po mistrzowsku równoważony zimną kawą Arabica i nutą kakao. Receptura i specjalny proces produkcyjny, wraz z ciekawym projektem, kształtują niepowtarzalny charakter produktu. Za projekt opakowania odpowiada międzynarodowa projektantka Katrin Oeding.

więcej »

Żywiec odwraca etykietę

Żywiec podjął kroki, które mają na celu promocję oddawania butelek zwrotnych. W związku z tym powstała akcja „Wielka Zwrotka Ż”. Po raz pierwszy w historii marki na półki trafiają butelki Żywca z odwróconą etykietą, mające zaakcentować start „Wielkiej Zwrotki Ż”.

więcej »

Lidl usuwa postaci z kreskówek

Supermarkety Lidl zdecydowały się usunąć postacie z kreskówek z opakowań płatków śniadaniowych własnej marki, co ma pomóc rodzicom w walce z siłą marketingu i zachęcić dzieci do dokonywania zdrowszych wyborów.

więcej »

Nowa szata Somersby

Carlsberg zaprezentował odświeżony design cydru Somersby. Projekt stworzony został we współpracy z Elmwood Leeds i ma on na celu zapewnienie przejrzystego systemu identyfikacji wizualnej.

więcej »

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty