Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Design & Marketing

Edycja limitowana piwa Królewskie. Piłkarze Legii na etykietach

Marka piwa Królewskie oraz klub piłkarski Legia świętują 20-lecie współpracy. Z tej okazji na półki trafiła limitowana kolekcja butelek i puszek z wizerunkami „Królewskiej drużyny”. Na opakowaniach napojów marki znalazły się sylwetki dziewięciu zawodników Legii Warszawa.

więcej »

Neuraé od Sisley. Dla chwili relaksu

Neuraé to nowa marka Sisley, która łączy w sobie pielęgnację skóry i dobre samopoczucie. Innowacyjna marka koncentruje się na pozytywnych emocjach, takich jak radość, energia i spokój dzięki nowej trzystopniowej rutynie pielęgnacyjnej.

więcej »

Nowa odsłona klasyki Tullamore D.E.W.. Be more Tullamore

Marka Tullamore D.E.W. zaprezentowała nowy design etykiety i butelki. Odświeżony wizerunek oddaje hołd niemal dwustuletniej historii produkcji whiskey w Irlandii. Nowa etykieta, ozdobiona wizerunkiem irlandzkiego wilczarza, przedstawia intensywne zielenie, oddając atmosferę irlandzkiego miasteczka Tullamore, gdzie narodziła się ta legenda.

więcej »

Inspirowana historią. Nowa butelka Soplicy Szlachetnej

Marka wódki Soplica zdecydowała się odświeżyć design Soplicy Szlachetnej. Butelka w nowej odsłonie zachwyca elegancką klasyką inspirowaną pierwszą butelką Soplicy z 1891 roku. Zachowuje ona klasyczny, smukły kształt, ale jest wzbogacona o świeże, stylowe detale.

więcej »

etma prezentuje zwycięzców. Laureaci Tube of the Year 2024

Ogłoszono zwycięzców prestiżowej nagrody "Tube of the Year 2024 Award" przyznawanej przez Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Tub (etma). Głosowanie odbyło się pod koniec maja podczas dorocznej konferencji etma w Warszawie. Siedmioosobowe jury złożone z przedstawicieli firm członkowskich wybrało najlepsze elastyczne tuby w kilku kategoriach: aluminium, tworzywa sztuczne, laminat, prototypy i zrównoważony rozwój.

więcej »

Familijne w nowej odsłonie. Nowe opakowanie, to samo chrupanie!

Wafle Familijne, produkowane przez Colian, otrzymały nowe opakowania. Wraz ze zmianą wizualną wystartowała kampania promocyjna tych cieszących się dużą popularnością wśród konsumentów słodkich przekąsek. Działania realizowane są pod hasłem „Mus je schrupać… z nowej paczki!”.

więcej »

ART of PACKAGING 2024. Poszukiwania perły wśród opakowań trwają

Konkurs ART of PACKAGING organizowany jest w tym roku po raz osiemnasty, a jego celem niezmiennie pozostaje wyłonienie najlepszego opakowania w Polsce. Z uwagi na dużą ilość zgłoszeń i liczne prośby ze strony uczestników tegoroczny termin zgłoszenia prac konkursowych został wydłużony do dnia 28 czerwca.

więcej »

Linia opakowań dla Seko. Morskie opowieści

Firma Seko, działająca na polskim rynku nieprzerwanie od 1992 roku, jest przywiązana do tradycji i oryginalnych receptur swoich produktów. Nie zamyka jej to jednak drogi do nieustannego poszukiwania nowych kierunków rozwoju, innowacji i kolejnych rynkowych wyzwań. Agencja kreatywna i brandingowa Lotna opracowała dla marki projekt opakowań na serię produktów z linii Morskie Opowieści.

więcej »

Żubrówka zmienia wizerunek. Czas na nowe!

Marka wódki Żubrówka zdecydowała o zmianie wizerunku dwóch swoich flagowych produktów. Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała mają nowe etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło kampanii „Stawiaj na nowo. Ta sama dzikość w nowej odsłonie”.

więcej »

Design By Śliwka Nałęczowska. Artystyczna kreacja

Z początkiem kwietnia ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”.

więcej »

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty