Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

Design & Marketing

Lodowe niespodzianki. Hortex Mystery Ice

Hortex lodami Mystery Ice wprowadza innowację na rynku lodów, oferując niepowtarzalne doświadczenie z elementem niespodzianki. Zakup produktu stanowi zaproszenie do gry smakowej, w której smak lodów ujawnia się dopiero po otwarciu opakowania.

więcej »

Limitowana Śliwka Nałęczowska. Seria Art Collection

Od stycznia tego roku Śliwka Nałęczowska dostępna jest w limitowanej serii opakowań Art Colletion, która prezentuje projekty laureatów konkursu „Design by Śliwka Nałęczowska 2021”.

więcej »

Lipton dla WOŚP. Limitowana edycja opakowań Lipton Yellow Label

Marka Lipton wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP). Już 7. raz marka wypuściła limitowaną serie opakowań kultowej herbaty Lipton Yellow Label z wzorem zaprojektowanym przez Jurka Owsiaka.

więcej »

Nowa identyfikacja wizualna Hochland. Lepsza rozpoznawalność

Firma Hochland wprowadza istotne zmiany w identyfikacji wizualnej marki. Celem działań jest wzmocnienie roli tzw. brand distinctive assets, czyli charakterystycznych zasobów marki, a także odświeżenie jej wizerunku przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości. Spójny design opakowań pozwoli także poprawić widoczność produktów i skrócić czas ich odnalezienia na sklepowej półce.

więcej »

Elegancka i nowoczesna etykieta. Nowość wśród „Kieleckich”

W ofercie Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” (WSP Społem) pojawił się nowy produkt – Majonez Kielecki z papryką chipotle. Uwagę konsumenta z pewnością przyciągnie ciekawy design etykiety na opakowaniu nowego majonezu.

więcej »

Oshee Cyberpunk 2077. Energetyczne napoje dla gamerów

Marka Oshee i studio CD Project Red po raz kolejny realizują wspólny projekt. Sukces napojów Oshee Wiedźmin sprawił, że firmy postanowiły współpracować nad nową linią – Oshee Cyberpunk 2077.

więcej »

Świadome korzystanie z opakowań "Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!"

Mlekpol, właściciel marki Łaciate stworzył kampanię „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!”. Celem przedsięwzięcia jest promowanie świadomego korzystania z nowych opakowań mleka oraz śmietanek.

więcej »

Grupa Żywiec. Królewski skład

Marka Królewskie należąca do Grupy Żywiec wprowadziła limitowaną edycję opakowań ,,Królewski Skład”, dostępną w sklepach od września bieżącego roku.

więcej »

Bols Marine. Ekskluzywna butelka nowej wódki

Marka Bols, znana i ceniona na całym świecie, otwiera nowy rozdział w swojej historii, prezentując zupełnie innowacyjny produkt - Bols Marine. Marka otwiera świat luksusu, po który każdy może sięgnąć. Czerpiąc inspirację z głęboko zakorzenionych morskich tradycji, Bols Marine wznosi się na wyżyny smaku i designu otwierając drzwi do świata luksusu.

więcej »

Soplica i E. Wedel. Nowy Wymiar Przyjemności

Legendarne polskie marki Soplica i E. Wedel łączą siły, tworząc niezapomnianą edycję limitowaną, która rewolucjonizuje świat alkoholi smakowych. Edycja Limitowana to wyjątkowa opowieść o tradycji i innowacyjności.

 

więcej »

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty