Kalendarium

11-13.04.2017 · World Food

02-06.05.2017 · Metpack

04-10.05.2017 · Interpack

16-17.05.2017 · PLMA

23-26.05.2017 · Palstpol

Design & Marketing

Zapach świąt

Za budowanie świątecznego nastroju odpowiada wiele czynników. Udekorowana choinka czy akordy świątecznych piosenek szybko przywodzą skojarzenia z tym radosnym czasem. Równie istotne są zapachy. Świeżo pieczone ciasto, cynamon, bożonarodzeniowe drzewko nieodłącznie kojarzą się z Bożym Narodzeniem.

więcej »

InteractiveStock - Bank zdjęć inny niż wszystkie

październik 2016

Czy na skostniałym rynku wirtualnych banków z grafiką można jeszcze wynaleźć proch? Okazuje się że jak najbardziej. Działający pod adresem interactivestock.pl portal funkcjonuje nie tylko jako innowacyjny bank zdjęć, oferując także niezwykłe możliwości w stosunku do konkurencyjnych serwisów...

więcej »

Nowy wymiar świeżości

Nowy zapach Moschino sprawi, że butelka płynu do mycia szyb zacznie kojarzyć się z… luksusem. Nowe perfumy marki zamknięte są bowiem we flakonie, który do złudzenia przypomina opakowanie jednego z najpowszechniejszych preparatów do sprzątania.

więcej »

Kartonowe okulary

Rzeczywistość wirtualna to coraz prężniej rozwijający się trend. Mobilne gogle, które przy pomocy smartfona umożliwiają kreowanie dowolnej wizji otoczenia, dostępne są na rynku od dłuższego czasu. Teraz staną się one jeszcze łatwiej dostępne dzięki pomysłowemu rozwiązaniu marki Coca-Cola.

więcej »

Herbaciane dziedzictwo

Herbata stanowi drugi z kolei najpopularniejszy napój na świecie. Ten fakt z pewnością pozytywnie wpływa na świadomość marki Tea Forte, która zdecydowała się na odświeżenie wizerunku swoich produktów. W efekcie tych działań na sklepowych regałach zagościły herbaty w nowych, niestandardowych opakowaniach.

więcej »

Pudełko-reaktywacja!

Jak projektować opakowania, by nie lądowały od razu w śmietniku? Odpowiedzi na to pytanie od listopada ubiegłego roku poszukiwali uczestnicy projektu organizowanego wspólnie przez Allegro i School of Form – Katedry Wzornictwa Uniwersytetu SWPS. Założeniem programu było tchnięcie drugiego życia w opakowania wykorzystywane do wysyłki towarów zakupionych przez Internet.

więcej »

Koniec gdybania

Gdyby tak, chcąc wprowadzić na rynek nowy produkt, klient w jednym miejscu mógł porozmawiać o jego opakowaniu, obejrzeć prototyp, poradzić się w kwestii drukarni, lub wręcz powierzyć specjaliście pieczę nad produkcją?

więcej »

Sezon na cydr. Nowy trend w branży alkoholowej w Polsce

Ponoć nic lepiej nie gasi pragnienia w upalny, letni dzień jak cydr – połączenie musującego, przefermentowanego soku z dojrzałych jabłek bez dodatku cukru. Opinię tę podzielają producenci cydru w Polsce, którzy przekonują sukcesywnie do niego konsumentów.

więcej »

Jogurt od Tiffanyego. Luksusowe opakowania na produkty codziennego użytku

W muzeum rzeźby i designu SFMCD w San Francisco można podziwiać niesamowitą ekspozycję. Projekt Peddy Mergui to zabawna prowokacja, przedstawiająca opakowania najdroższych marek na świecie promujące produkty codziennego użytku. Poprzez swoja sztukę projektant zmusza kupujących do przemyślenia ich zachowań konsumpcyjnych.

więcej »

Gdzie ta impreza? Limitowana edycja puszek marki Carlsberg

Z początkiem maja br. ruszyła wielka akcja promocyjna „Where’s the Party?”, która potrwa do końca października. W ramach akcji konsumenci mają szansę wygrać podróż dla siebie i trójki znajomych na prawdopodobnie najlepsze imprezy tego roku w Brazylii, Tajlandii i Wielkiej Brytanii.

więcej »

Komentarz miesiąca

Luksus opakowań - „obfita urodzajność”

Luksus jest nie tylko wszechobecny w życiu, ale również w produkcji opakowań. Latanie samolotem nie jest już luksusem... a tłoczenie folią, efekty metaliczne, druk pigmentami perłowymi itp. nawet najbardziej tanich opakowań masowych i z sektora FMCG jest wszechobecne.

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty