Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Robert Barciszewski nowym prezesem

Po 27 latach pracy w firmie Wanzl Polska Krzysztof Wygryzowski odchodzi na emeryturę, przekazując swoje stanowisko Robertowi Barciszewskiemu (na zdjęciu).

© Wanzl Polska

Robert Barciszewski objął stanowisko prezesa zarządu polskiego oddziału firmy Wanzl. Dotychczasowy prezes zarządu Krzysztof Wygryzowski po 27 latach pracy w firmie podjął decyzję o przejściu na emeryturę. Robert Barciszewski posiada spore doświadczenie w obszarze handlu detalicznego, FMCG oraz QSR. Pracował dla największych sieci detalicznych oraz producentów dóbr konsumpcyjnych na poziomie Senior Management w obszarach Business Development, Procurement, Property Management zarówno w Polsce jak i Wielkiej Brytanii oraz Niemczech. „Największym sukcesem firmy, którą przekazuję, jest sukcesywny rozwój jaki firma Wanzl Polska przeszła w ciągu ostatnich 27 lat; od sprzedaży wózków sklepowych, poprzez wyposażenie sklepów aż po dostawę kompleksowych rozwiązań dla handlu, logistyki i przemysłu” - podkreślił Krzysztof Wygryzowski, ustępujący prezes. „Jeśli chodzi o najbliższe plany związane z aktywnością Wanzl Polska, planuję przede wszystkim rozszerzenie działalności handlowej, usługowej i serwisowej poprzez poszerzenie oferty handlowej o nowe produkty zarówno z oferty firmy macierzystej, jak i w wyniku współpracy z naszymi aktualnymi jak i nowymi dostawcami oraz poprzez pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych całościowym wyposażeniem swoich obiektów handlowych. Będziemy patrzeć także w kierunku segmentów, których w Polsce jeszcze nie obsługiwaliśmy, konsekwentnie poszerzać nasz udział w rynku, proponując naszym obecnym, jak i nowym klientom rozwiązania systemowe, odpowiadające wyzwaniom rynkowym, a których w portfolio grupy Wanzl nie brakuje” - mówił  Robert Barciszewski, nowy prezes zarządu Wanzl Polska.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty