Nagrodzeni za innowacje

Swoje najnowsze rozwiązania technologiczne firma SN Masichnenbau zaprezentowała podczas targów Interpack, które odbyły się w dniach 4-10 maja w Düsseldorfie.

Podczas 21. edycji targów Interpack zaprezentowane zostały osiągnięcia branży opakowaniowej. Samo wydarzenie było doskonałym miejscem do spotkania ze specjalistami z różnych sektorów przemysłu, a także z klientami z całego świata, którzy wymieniali się informacjami i doświadczeniami z branży. Wśród ekspertów w produkcji maszyn do pakowania znalazła się m.in. firma SN Maschinenbau.

 

Targi Interpack 2017 były miejscem premier wielu produktów. Wśród nich znalazły się dwa urządzenia do pakowania firmy SN Maschinenbau. Przedsiębiorstwo otrzymało tytuł najbardziej innowacyjnego producenta maszyn, który został nadany przez przedstawicieli Rockwell Automation. Nagrodzona w konkursie maszyna – do rozlewu przez korek model SF 400 – pozwala na napełnianie i zamykanie stojących pouchy z szybkością 120, 240 lub 480 sztuk na minutę. Urządzenie jest na tyle kompaktowe, że zajmuje jedynie 6 m2 powierzchni hali. W połączeniu z innymi produktami firmy, gwarantuje nowe możliwości działania. Dużym zainteresowaniem odwiedzających cieszyły się także urządzenia do produkcji stojących pouchy i doypacków ze struną lub z korkiem do musów owocowo-warzywnych, jogurtów i soków, zgrzewanych saszetek do form suchych i mokrych dla przemysłu spożywczego. Na szczególną uwagę zasługuje nowy model maszyny FMH80 wykonany w tzw. systemie higienic desige, który wyznacza zupełnie nowy kierunek i standard budowy maszyn saszetkujących. Firma SN Masichnenbau oferuje wiele rodzajów urządzeń, m.in. maszyny typu FFS (ang. form-fill-seal – formująco-napełniająco-zamykające), FS (ang. fill and seal – napełniająco-zgrzewające), saszetkarki do nasion czy systemy dozujące. Prezentacja najnowszych rozwiązań przedsiębiorstwa zdobyła uznanie nie tylko gości, ale także specjalistów z branży.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty