Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Pozostaw swój ślad

Inicjatywa „Make a Mark”, nazywana przez ich twórców „inkubatorem innowacji”, ma pozwolić na szybszy rozwój opakowań do wina i alkoholi.

© Avery Dennison

Avery Dennison, Estal i Leonhard Kurz rozpoczynają współpracę pod nazwą „Make a Mark”. Trzyletnia inicjatywa powstała z myślą o projektantach, drukarniach i dostawcach materiałów opakowaniowych, a jej głównym celem jest stworzenie nowych, zrównoważonych i innowacyjnych opakowań na wina i alkohole.

„Opakowania do wina i alkoholi wysokoprocentowych to obecnie coś więcej niż tylko szklana butelka i korek, pomyśleliśmy więc, dlaczego nie połączyć sił z liderami w branży opakowań w zakresie etykietowania i obróbki końcowej - Avery Dennison i Leonhard Kurz - aby sprawdzić, jak bardzo możemy przesunąć granice kreatywności” - mówi dyrektor generalny Estal, Gerard Alberti. „Dodatkowo zaproszenie kilku najlepszych na świecie projektantów opakowań pozwoli utworzyć platformę do prezentowania nowych kreatywnych pomysłów, budując jednocześnie inspirującą społeczność w branży” - dodaje.

Inicjatywa Make a Mark będzie miała swój początek na targach Luxepack Monaco, gdzie odbędzie się premierowa prezentacja książki zawierającej odważne projekty 18 najbardziej kreatywnych projektantów opakowań z całego świata. Książka, wydrukowana w limitowanej edycji 2000 egzemplarzy, jest pierwszą z serii Make a Mark i jednym z wielu planowanych projektów mających na celu bliższe połączenie marek, projektantów i dostawców materiałów. W projekcie udział wezmą projektanci ze studiów projektowych z całego świata. Ich zadaniem było stworzenie opakowania marki wina lub alkoholu łączącego zrównoważony rozwój, luksus i innowacyjność.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty