Pozostaw swój ślad

Inicjatywa „Make a Mark”, nazywana przez ich twórców „inkubatorem innowacji”, ma pozwolić na szybszy rozwój opakowań do wina i alkoholi.

© Avery Dennison

Avery Dennison, Estal i Leonhard Kurz rozpoczynają współpracę pod nazwą „Make a Mark”. Trzyletnia inicjatywa powstała z myślą o projektantach, drukarniach i dostawcach materiałów opakowaniowych, a jej głównym celem jest stworzenie nowych, zrównoważonych i innowacyjnych opakowań na wina i alkohole.

„Opakowania do wina i alkoholi wysokoprocentowych to obecnie coś więcej niż tylko szklana butelka i korek, pomyśleliśmy więc, dlaczego nie połączyć sił z liderami w branży opakowań w zakresie etykietowania i obróbki końcowej - Avery Dennison i Leonhard Kurz - aby sprawdzić, jak bardzo możemy przesunąć granice kreatywności” - mówi dyrektor generalny Estal, Gerard Alberti. „Dodatkowo zaproszenie kilku najlepszych na świecie projektantów opakowań pozwoli utworzyć platformę do prezentowania nowych kreatywnych pomysłów, budując jednocześnie inspirującą społeczność w branży” - dodaje.

Inicjatywa Make a Mark będzie miała swój początek na targach Luxepack Monaco, gdzie odbędzie się premierowa prezentacja książki zawierającej odważne projekty 18 najbardziej kreatywnych projektantów opakowań z całego świata. Książka, wydrukowana w limitowanej edycji 2000 egzemplarzy, jest pierwszą z serii Make a Mark i jednym z wielu planowanych projektów mających na celu bliższe połączenie marek, projektantów i dostawców materiałów. W projekcie udział wezmą projektanci ze studiów projektowych z całego świata. Ich zadaniem było stworzenie opakowania marki wina lub alkoholu łączącego zrównoważony rozwój, luksus i innowacyjność.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Moc Prawdziwej Przyjaźni

Przyjaźń to coś czego nie nauczą Cię w szkole, a jeśli sam nie nauczyłeś się czym jest przyjaźń, to niczego się nie nauczyłeś.

 

Przyjaźń to najpiękniejsza rzecz, jaką człowiek może zaproponować drugiemu człowiekowi bezinteresownie. Przyjaciel to osoba, z którą możemy być szczerzy. Przy nim możemy też myśleć głośno. Jeden lojalny przyjaciel jest warto dziesięciu tysięcy krewnych. Suzanne Degges-White, przewodnicząca Wydziału Doradztwa....

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty