Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Sukces w czasie kryzysu

W ciągu ostatnich kilku lat firma poczyniła znaczące inwestycje zapewniające klientom bezpieczeństwo dostaw i dostęp do innowacyjnych, zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych.
© Smurfit Kappa

Firma Smurfit Kappa, jeden z liderów na rynku opakowań z tektury falistej, odnotowała wzrost przychodów pomimo rosnących kosztów spowodowanych ogólnoświatową inflacją. Przychody grupy za cały rok wzrosły o 13% do 1,7 miliardów euro, przy marży EBITDA na poziomie 16,8%, a zysk przed opodatkowaniem wzrósł o 22% do 913 milionów euro. Zarząd grupy wydał swoją rekomendację odnośnie zwiększenia dywidendy końcowej o 10% do 96,1 centów na akcję. Tony Smurfit, dyrektor naczelny grupy, podkreślił, że koszty energii i surowców nadal rosną i pozostają na podwyższonym poziomie, jednak firma spodziewa się wyrównać zwiększone koszty wraz z poprawą marży do końca 2022 roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty