Kalendarium

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

26-28.09.2022 · TAROPAK, Poznań

03-05.10.2022 · LuxePack, Monaco

21-24.11.2022 · All4Pack, Paryż

11-14.09.2023 · LABELEXPO, Bruksela

Strategia 2025

W ramach strategii 2025 Bizerba rozbudowuje swoje dotychczasowe zakłady, jak i inwestuje w nowe lokalizacje, a także przeprowadza cyfrową transformację wielu sektorów swojej działalności.

Bizerba rozszerza działalność w Europie Wschodniej, inwestując w nową lokalizację i planuje dalszą digitalizację swojej produkcji. W ten sposób producent kształtuje swoją transformację cyfrową i zajmuje strategiczne rynki w regionie europejskim. Jest to kolejny krok strategii firmy - „Strategy 2025”.

W ramach tej strategii producent przeprowadza liczne rozbudowy zakładów produkcyjnych i inwestuje również w nowe lokalizacje. Obecnie trwa budowa centrum logistycznego w siedzibie głównej w Balingen, a w Meßkirch, zakładzie produkcyjnym krajalnic, firma zainwestowała znaczne środki w budynki, infrastrukturę i nowe systemy produkcyjne. Z kolei w Bochum zmodernizowano zaplecze druku etykiet w zakresie maszyn i systemów drukujących, podczas gdy w Hildesheim podwojono zdolności produkcyjne wag kontrolnych.

Nowa lokalizacja na terenie Europy Wschodniej pozwoli firmie na bardziej elastyczną działalność o zwiększonej mocy produkcyjnej w kierunku Chin i USA. Ostateczny wybór dokładnej lokalizacji planowany jest na początek 2021 roku, natomiast produkcja rozpocznie się wraz końcem roku 2022.

Oprócz zwiększania mocy produkcyjnych, równie ważnym strategicznie tematem dla firmy pozostaje transformacja cyfrowa. Firma inwestuje w cyfryzację procesów i modernizację infrastruktury IT, aby zapewnić sprawną interakcję we wszystkich swoich lokalizacjach. Wiele z tych rozwiązań znacząco przyczyniło się do rozwoju biznesu firmy pomimo ograniczeń związanych z pandemią.

Opierając się na swoim know-how, Bizerba rozszerza kompetencje również w zakresie oprogramowania. W tym celu utworzono oddzielną jednostkę biznesową Bizerba Software Solutions, która skupia wszystkie rozwiązania i komponenty związane właśnie z tym sektorem. Od 1 stycznia 2021 roku nowo utworzonym obszarem sprzedaży kierować będzie Michael Berke. Jednym z najważniejszych zadań wiceprezesa będzie cyfryzacja i standaryzacja procesów sprzedaży na całym świecie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty