Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

TMA częścią grupy Engel

Od lewej: Piotr Orlikowski i Marek Łangowski, założyciele i członkowie zarządu TMA Automation, Stefan Engleder, CEO Grupy Engel i Walter Aumayr, wiceprezes automatyzacji i urządzeń peryferyjnych Grupy Engel i nowy członek zarządu TMA Automation.

© TMA Automation

Engel Austria, producent wtryskarek, nabył pakiet większościowy udziałów w firmie TMA Automation z siedzibą w Gdyni. Celem inwestycji dla firmy Engel jest wzmocnienie swojej pozycji w obszarze automatyzacji procesów wtryskowych. Oba przedsiębiorstwa już od wielu lat ściśle współpracują ze sobą, realizując liczne projekty dla wspólnych klientów. Firma TMA pod skrzydłami grupy Engel pozostanie samodzielna i będzie działać na rynku niezależnie. Obaj jej założyciele Marek Łangowski i Piotr Orlikowski dalej będą zarządzać przedsiębiorstwem. Walter Aumayr jako trzeci członek zarządu wzmocni skład zespołu zarządzającego. „Technologie TMA idealnie uzupełniają ofertę robotów i komponentów automatyzacji i produkcji Engel” - dodaje Walter Aumayr, wiceprezes automatyzacji i urządzeń peryferyjnych grupy Engel. Firma Engel oferuje zintegrowane i zautomatyzowane jednostki produkcyjne do zastosowań wtryskowych. TMA kładzie główny nacisk na automatyzację procesów etykietowania w formie na potrzeby segmentu średnich wydajności. „Wiążąc się z TMA, pozyskaliśmy właściciela know-how, który bardzo dobrze zna specyficzne wymagania tego segmentu usług i realizuje je za pomocą dostosowanych do nich, optymalnych rozwiązań” - podkreśla Stefan Engleder, CEO grupy Engel. Z kolei nowy inwestor nowy TMA Automation umożliwi firmie realizacje celów rozwojowych. W Gdańsku pozyskano już grunt pod rozpoczęcie budowy nowego biura i hali produkcyjnej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty