O NAS

Packaging Polska jest miesięcznikiem dla nowoczesnego przemysłu opakowaniowego. Podstawową grupą docelową są menedżerowie produktu z firm i przedsiębiorstw, które potrzebują opakowań. Połączenie tematów technicznych z informacjami rynkowymi oraz zagadnieniami związanymi z tworzeniem opakowań lub reklamy tworzy kanał komunikacji pomiędzy producentem a odbiorcą opakowań. Packaging Polska jest merytorycznym miesięcznikiem o opakowaniach wyróżniającym się wyjątkową treścią i layoutem. Jego celem jest zapewnienie nie tylko rzetelnego przepływu informacji, ale przede wszystkim zwrócenie uwagi na współzależności istniejące w świecie opakowań. Jest on skierowany do wszystkich tych, którzy pracują z opakowaniami : począwszy od projektu, poprzez produkcję, a na logistyce kończąc.

 

PACKAGING POLSKA jest publikowany w języku polskim, ale w niektórych szczególnych przypadkach, np. z okazji udziału w międzynarodowych targach, przygotowywane są wydania specjalne w języku angielskim i / lub niemieckim.

Packaging Polska to miesięcznik poświęcony rynkowi. Jest skierowany do przemysłu opakowaniowego i jego grupą docelową są firmy, które produkują lub potrzebują opakowań : wszyscy ci, którzy decydują o charakterze marek, wyborze materiałów i technologii, są odpowiedzialni za jakość końcowego produktu, mają wpływ na wygląd i cenę, oraz którzy uczestniczą w łańcuchu sprzedaży, jak dostawcy lub ostateczni konsumenci.

 

Prenumeratorami Packaging Polska są:

Przedstawiciele przemysłu opakowań: zarówno producenci opakowań i studia projektowe, jak i drukarze, producenci i dystrybutorzy maszyn, materiałów opakowaniowych lub systemów znakujących i etykietujących; prezesi firm pakujących, menedżerowi produktu, kierownicy sprzedaży, menadżerowie ds. kluczowych klientów i marek. Odbiorcy z branż FMCG: spożywczej, alkoholi, farmaceutycznej, kosmetycznej, chemicznej i logistycznej, a także międzynarodowe sieci handlowe. Pozostała część prenumeratorów to: studenci i wykładowcy z działów wzornictwa przemysłowego na uczelniach artystycznych, jak i domy mediowe, instytucje finansowe, agencje PR i osoby prywatne.

Komentarz miesiąca

Ruch i Świat

Sekret zdrowia i urody to RUCH. Mądre powiedzenie mówi: bezruch to choroba, ruch to zdrowie, a sport to mord! Zatem nie ma co przesadzać w życiu, ponieważ przez przypadek można się zabić. Dlatego tylko mądry, ruch jest właściwy. Ruch może zastąpić wszystkie lekarstwa, ale wszystkie lekarstwa nie zastąpią nigdy ruchu. Ruch jest nawet lekarstwem na smutek. Ruch rządzi całym Światem.

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty