Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

04-06.12.2024 · Packaging Poland, Nadarzyn

04-06.12.2024 · Labeling-Tech Poland, Nadarzyn

Okrągła rocznica. 50-lecie marki Cyrel

© DuPont

W 2024 roku przypada 50. rocznica powstania marki DuPont Cyrel, która w 1974 roku wprowadziła pierwszą płytę fotopolimerową do branży druku fleksograficznego. Od tego czasu Cyrel nieustająco otwiera nowe możliwości, wyznaczając tempo innowacji w branży.

 

To niezwykły moment dla firmy DuPont i całego zespołu Cyrel. W trakcie tej podróży firma wprowadziła na rynek niezliczone innowacje i zawsze priorytetowo traktowała rozwój we współpracy ze swoimi klientami. Ostatnie 50 lat upłynęło pod znakiem bezprecedensowych osiągnięć. W latach 90. firma DuPont przekształciła proces przygotowania do druku fleksograficznego za pomocą cyfrowej naświetlarki Cyrel Digital Imager (CDI). Wprowadzenie CDI zrewolucjonizowało branżę, umożliwiając zespołom prepress na całym świecie migrację z analogowego przepływu pracy do nowoczesnego, cyfrowego przepływu pracy „Computer to Plate”. Nowy cyfrowy przepływ nie tylko wyeliminował potrzebę stosowania dodatkowych materiałów eksploatacyjnych, ale także pozwolił na znaczny postęp w jakości druku, powtarzalności oraz produktywności wraz z pojawieniem się innowacyjnego systemu laserowych masek ablacyjnych (LAM). Postęp pomógł przyspieszyć rozwój druku fleksograficznego, czyniąc go jedną z najbardziej preferowanych metod drukowania na opakowaniach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty