Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Inwestycja w Lublinie

Dzięki nowej hybrydowej maszynie fleksograficznej Mark Andy, oferującej wszystko to, co najlepsze w druku cyfrowym i offsetowym, firma Essentra Packaging zwiększa swoje możliwości w zakresie jakości i różnorodności oferowanych produktów.

© Mark Andy

Firma Essentra Packaging zainwestowała w nową hybrydową maszynę Mark Andy Digital Series HD. Urządzenie zostanie zainstalowane w zakładzie w Lublinie i będzie używane do produkcji etykiet dla branży kosmetycznej oraz produktów higieny osobistej. Maszyna składa się z 7 zespołów fleksograficznych oraz stacji druku cyfrowego z gamutem kolorystycznym W + CMYK + OGV, który zapewnia ponad 93% pokrycie gamy kolorów Pantone. „Wielkość nakładów wciąż się zmniejsza, a nasi klienci poszukują coraz bardziej złożonych produktów, dlatego połączenie druku cyfrowego i fleksograficznego w jednej maszynie jest idealnym rozwiązaniem dla naszego biznesu” - mówi Piotr Skalecki, menadżer operacyjny zakładu w Lublinie. Oprócz tego rozwiązanie posiada dwa systemy inspekcji AVT: system Helios do inspekcji wstęgi w trybie inline oraz oddzielny system AVT zintegrowany z maszyną do diagnostyki silnika cyfrowego, zapewniający pełną kontrolę jakości. Jak podkreśla Piotr Skalecki, maszyna pozwala firmie na ponad 50% redukcję odpadów w przypadku krótkich i średnich serii, zmniejszając ślad węglowy produkcji. Oprócz tego urządzenie zużywa tylko 50% energii wymaganej przez typową 10-12-zespołową maszynę fleksograficzną i wytwarza minimalną ilość odpadów farbowych. „Jest to zawsze duży problem w druku fleksograficznym, gdzie regularnie drukuje się dużą liczbę kolorów specjalnych i spotowych” - dodaje.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty