Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

„Sustainability Unfolded”

„Sposób, w jaki »Sustainability Unfolded« przedstawia złożone kwestie zrównoważonego rozwoju, odbiega od stylu komunikacji typowego dla sektora B2B. Naszym celem jest pobudzenie i zaangażowanie czytelnika, a także zachęcenie wszystkich do spojrzenia na te tematy z szerszej perspektywy” - dodaje Marjo Halonen, Metsä Board VP Communications.

© Metsä Board

Zapotrzebowanie na łatwo zrozumiałe informacje dotyczące zagadnień zrównoważonego rozwoju ciągle wzrasta. W związku z tym firma Metsä Board postanowiła utworzyć nową witrynę internetową „Sustainability Unfolded”, która przedstawia tematy z tego zakresu i pozwala wspierać klientów firmy w znajdowaniu odpowiednich rozwiązań, szczególnie w kontekście zrównoważonego rozwoju i projektowania opakowań.

„Nie zamierzamy przedstawiać wyłącznie naszych poglądów, ale chcemy zająć się tymi tematami z szerszego punktu widzenia, zorientowanego na konsumenta. Zrównoważony rozwój to temat, który ma wiele aspektów. Oczekujemy, że nasza inicjatywa przyczyni się do lepszego poznania tych zagadnień i dostarczy informacji, które są niezbędne do podejmowania właściwych, świadomych i zrównoważonych wyborów” - mówi Anne Uusitalo, Metsä Board Sustainability Director. Jak podkreśla producent, informacje oparte na faktach i danych stanowią główną treść „Sustainability Unfolded” i są przedstawione w sposób łatwy do przyswojenia. Ich związek z tekturą i opakowaniami jest opisany w szerszym kontekście: na witrynie udostępniane będą zbiory artykułów redakcyjnych oraz wywiady ze specjalistami i influencerami - zróżnicowaną grupą autorów, dzielących się swoimi poglądami i spostrzeżeniami, którzy pozwolą wnieść nowe spojrzenie na tematy takie jak wylesianie, zmiana klimatu, recykling i greenwashing.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty