Zapewnione bezpieczeństwo

Organizatorzy Targów Pakowania i Opakowań All4Pack Paris 2020, odbywających się od 23 do 26 listopada, zlecili w maju przeprowadzenie sondażu IFOP, który ujawnił zmiany w zachowaniu francuzów odnośnie opakowań po kryzysie epidemiologicznym. Badanie przeprowadzone na 1001 respondentach ukazało, że Francuzi nie tylko postrzegają opakowania jako przydatne lub nawet niezwykle przydatne, ale pokazały również, że istnieje różnica pokoleniowa w postrzeganiu opakowań. Opinię tą podzielają przede wszystkim seniorzy, z którą zgadza się 66 procent badanych, natomiast wśród badanych w wieku od 18 do 24 lat, wartość ta wynosi zdecydowanie mniej, jedynie 22 procent. 60 procent badanych nie zmieniło swoich zachowań w nawykach opakowaniowych pomimo kryzysu, natomiast pozostałe 40 procent deklaruje zakup większej ilości produktów w opakowaniach niż przed kryzysem związanym z koronawirusem. Liczba ta jest większa wśród mieszkańców północno-wschodniej części Francji (48 procent) i dużych aglomeracji (45 procent), gdzie liczba zakażonych w skali krajowej była największa. Przeprowadzone badanie i różnica w zachowaniu w konkretnych lokalizacjach we Francji może wskazywać na istotną rolę opakowania w zapewnieniu bezpieczeństwa, i według specjalistów ma się ona utrzymać w najbliższym okresie.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty