Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Nowa identyfikacja wizualna Hochland. Lepsza rozpoznawalność

© Hochland

Firma Hochland wprowadza istotne zmiany w identyfikacji wizualnej marki. Celem działań jest wzmocnienie roli tzw. brand distinctive assets, czyli charakterystycznych zasobów marki, a także odświeżenie jej wizerunku przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości. Spójny design opakowań pozwoli także poprawić widoczność produktów i skrócić czas ich odnalezienia na sklepowej półce.

Na pierwszy rzut oka uwagę zwraca większe logo Hochland oraz hasło „To jest pyszne!” na granatowej apli mającej, bez względu na wariant, zawsze ten sam charakterystyczny, nawiązujący do logotypu marki kształt. Ponadto ważne elementy nowego designu to lniana tkanina, która podkreśla naturalność i jakość, a jako materiał ponadczasowy łączy tradycję z nowoczesnością, oraz drewniana deska z uchwytem, na której apetycznie zaprezentowane są produkty w różnych okazjach użycia. Hochland konsekwentnie wspiera Program Pajacyk i taka informacja również znajduje się na nowych opakowaniach.

Zachować spójność marki
Nadrzędnymi celami podczas prac nad nową identyfikacją wizualną marki Hochland były umiejętne wykorzystanie brand distinctive assets, spójność wizerunku marki na wszystkich opakowaniach, uporządkowany i jasny przekaz kluczowych informacji oraz łatwość rozróżniania wariantów. Na zlecenie Hochland nowy brand design zaprojektowała agencja Dragon Rouge i w efekcie powstały opakowania, które idealnie wpisują się w najnowsze trendy, a jednocześnie czuć w nich tożsamość marki. „W dobie coraz większego szumu komunikacyjnego, wyrazistość wizerunku marki, a także widoczność i szybkość rozpoznania jej produktów są absolutnie kluczowe. Dlatego zdecydowaliśmy się na istotne i kompleksowe zmiany w wizerunku marki Hochland, które poprzedziliśmy gruntownymi badaniami konsumenckimi. Nowe opakowania będą stopniowo pojawiać się w rynku od początku roku 2024 i będzie im towarzyszyć komunikacja przy półce, a także w mediach digitalowych” powiedział Radosław Jurkowski, Kierownik Marketingu w Hochland Polska.
 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty