Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Nowa identyfikacja wizualna Hochland. Lepsza rozpoznawalność

© Hochland

Firma Hochland wprowadza istotne zmiany w identyfikacji wizualnej marki. Celem działań jest wzmocnienie roli tzw. brand distinctive assets, czyli charakterystycznych zasobów marki, a także odświeżenie jej wizerunku przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości. Spójny design opakowań pozwoli także poprawić widoczność produktów i skrócić czas ich odnalezienia na sklepowej półce.

Na pierwszy rzut oka uwagę zwraca większe logo Hochland oraz hasło „To jest pyszne!” na granatowej apli mającej, bez względu na wariant, zawsze ten sam charakterystyczny, nawiązujący do logotypu marki kształt. Ponadto ważne elementy nowego designu to lniana tkanina, która podkreśla naturalność i jakość, a jako materiał ponadczasowy łączy tradycję z nowoczesnością, oraz drewniana deska z uchwytem, na której apetycznie zaprezentowane są produkty w różnych okazjach użycia. Hochland konsekwentnie wspiera Program Pajacyk i taka informacja również znajduje się na nowych opakowaniach.

Zachować spójność marki
Nadrzędnymi celami podczas prac nad nową identyfikacją wizualną marki Hochland były umiejętne wykorzystanie brand distinctive assets, spójność wizerunku marki na wszystkich opakowaniach, uporządkowany i jasny przekaz kluczowych informacji oraz łatwość rozróżniania wariantów. Na zlecenie Hochland nowy brand design zaprojektowała agencja Dragon Rouge i w efekcie powstały opakowania, które idealnie wpisują się w najnowsze trendy, a jednocześnie czuć w nich tożsamość marki. „W dobie coraz większego szumu komunikacyjnego, wyrazistość wizerunku marki, a także widoczność i szybkość rozpoznania jej produktów są absolutnie kluczowe. Dlatego zdecydowaliśmy się na istotne i kompleksowe zmiany w wizerunku marki Hochland, które poprzedziliśmy gruntownymi badaniami konsumenckimi. Nowe opakowania będą stopniowo pojawiać się w rynku od początku roku 2024 i będzie im towarzyszyć komunikacja przy półce, a także w mediach digitalowych” powiedział Radosław Jurkowski, Kierownik Marketingu w Hochland Polska.
 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty