Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Ekologia w formie kubeczków

Trzy rodzaje snacków Fazer Aito (każdy o innym smaku) są również dostępne w litrowych opakowaniach wykonanych z kartonu Stora Enso dla produktów ciekłych.

Producent owsianych przekąsek Fazer wprowadził nowe wersje swoich produktów Fazer Aito i Fazer Yosa w ekologicznych opakowaniach od Stora Enso. Owocem współpracy są także kartonowe wielopaki, które pozwoliły zastąpić odpowiedniki z tworzyw sztucznych.

Opakowania przekąsek bazujące na kartonie Cupforma Natura ze specjalną powłoką barierową pozwoliły firmie na zredukowanie ilości używanych tworzyw sztucznych o ponad 50 procent. Oprócz tego rozwiązanie pozwoliło na zmniejszenie generowanego śladu węglowego, zarówno podczas produkcji, użytkowania, jak i utylizacji. Nowe opakowania są przede wszystkim łatwiejsze w recyklingu. Wystarczy wyrzucić kubek do pojemnika na odpady papierowe, natomiast aluminiowe wieczko należy umieścić w pojemniku dla odpadów metalowych.

Odpowiedzialność społeczna jest nieodłączną częścią serii produktowej Aito od chwili pojawienia się jej na rynku. Przekąski Fazer Aito i Fazer Yosa wytwarzane są przy zastosowaniu biopaliwa gazowego zakładach w Finlandii. Wprowadzenie kartonowych opakowań to kolejny krok zgodny z polityką zrównoważonego rozwoju. Jej celem jest redukcja emisji dwutlenku węgla oraz zastąpienie tworzyw sztucznych odnawialnymi i odzyskiwanymi wariantami do 2030 roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty