Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Ekologia w formie kubeczków

Trzy rodzaje snacków Fazer Aito (każdy o innym smaku) są również dostępne w litrowych opakowaniach wykonanych z kartonu Stora Enso dla produktów ciekłych.

Producent owsianych przekąsek Fazer wprowadził nowe wersje swoich produktów Fazer Aito i Fazer Yosa w ekologicznych opakowaniach od Stora Enso. Owocem współpracy są także kartonowe wielopaki, które pozwoliły zastąpić odpowiedniki z tworzyw sztucznych.

Opakowania przekąsek bazujące na kartonie Cupforma Natura ze specjalną powłoką barierową pozwoliły firmie na zredukowanie ilości używanych tworzyw sztucznych o ponad 50 procent. Oprócz tego rozwiązanie pozwoliło na zmniejszenie generowanego śladu węglowego, zarówno podczas produkcji, użytkowania, jak i utylizacji. Nowe opakowania są przede wszystkim łatwiejsze w recyklingu. Wystarczy wyrzucić kubek do pojemnika na odpady papierowe, natomiast aluminiowe wieczko należy umieścić w pojemniku dla odpadów metalowych.

Odpowiedzialność społeczna jest nieodłączną częścią serii produktowej Aito od chwili pojawienia się jej na rynku. Przekąski Fazer Aito i Fazer Yosa wytwarzane są przy zastosowaniu biopaliwa gazowego zakładach w Finlandii. Wprowadzenie kartonowych opakowań to kolejny krok zgodny z polityką zrównoważonego rozwoju. Jej celem jest redukcja emisji dwutlenku węgla oraz zastąpienie tworzyw sztucznych odnawialnymi i odzyskiwanymi wariantami do 2030 roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty