Etykiety

Do wybory, do koloru!

Firma Lecta jest liderem na europejskim rynku etykiet, głównym producentem, dystrybutorem oraz pomysłodawcą rozwiązań w zakresie etykietowania oraz tworzenia giętkich opakowań. Wraz z elastyczną ofertą swoich produktów, Lecta wspiera m.in. producentów napojów, sprawiając, że ich produkty przyciągają wzrok konsumentów.

więcej »

Szach-mat dla podróbek. Etykiety zabezpieczające – kontrofensywa przeciw oszustwom i stratom

Co roku firmy na całym świecie tracą setki miliardów euro z powodu fałszerstw, manipulacji lub sprzedaży ich produktów w szarej strefie. Szkody dla marek są – w najbardziej dosłownym znaczeniu – nieobliczalne. Dotyczy to wszystkich sektorów przemysłu: od towarów konsumenckich, przez urządzenia elektroniczne, po przemysłowe części zamienne. 

więcej »

Przyszłość na zielono. Oddziaływanie etykiet samoprzylepnych na środowisko naturalne

 Ocena cyklu życia to pierwszy krok w kierunku zmniejszenia negatywnego wpływu produktów na środowisko naturalne. Stosowana przez firmę UPM Raflatac metoda Life Cycle Assessment (LCA) pozwala na wnikliwe oszacowanie wpływu produktu lub procesu na środowisko naturalne w ciągu całego cyklu eksploatacji. Proces oceny polega na gromadzeniu informacji na temat zużycia surowców naturalnych oraz energii, a następnie przekształcaniu ich w dane dotyczące odpadów i zanieczyszczeń powietrza, wody oraz gleby. Efektem działań związanych z wdrożeniem metody LCA w praktyce są informacje na temat dostępnych rozwiązań dotyczących ochrony środowiska, które przekazywane są drukarniom etykiet oraz użytkownikom końcowym.


więcej »

Nowy język kodowania. Rewolucyjne oprogramowanie etykieciarek Bizerba.

Dostawca rozwiązań z zakresu etykietowania i znakowania, firma Bizerba, wzbogaciła oprogramowanie swoich etykieciarek o nową funkcję „Plug-in Label”. Jej zadaniem jest identyfikacja etykiety za pomocą kodu data matrix, umieszczonego na papierze nośnym etykiety i automatyczne dostosowanie konfiguracji do bieżącej produkcji. Innowacyjna funkcjonalność jest zasługą ulepszonego systemu, który umożliwia nawiązanie współpracy pomiędzy etykieciarką towarów (GLM-levo) a etykietami termotransferowymi (BRL 70 i BRL 90).

więcej »

Nowy inkjet. Nowe drukarki Videojet.

Podczas targów Emballage 2012 w Paryżu odbyła się prapremiera nowych drukarek Videojet inkjet 1550 oraz 1650. Zdaniem producenta, urządzenia nowej generacji z serii 1000 mają odpowiedzieć na zapotrzebowanie rynku na wygodne w obsłudze, wydajne maszyny, wyposażone w funkcję kontroli jakości nadruku, która pomaga ograniczyć liczbę błędów oraz zapewnić wydruk odpowiedniego oznaczenia na właściwych produktach. Na krótko przed świętami Bożego Narodzenia pojawiły się oficjalnie w sprzedaży.

więcej »

Walka o 70 procent. Folia hologramowa od Payne.

Wiodący dostawca rozwiązań opakowaniowych, Payne, wprowadził na rynek nową ofertę etykiet z efektem HoloSense. Dzięki zastosowaniu przykuwającej wzrok grafiki, przypominającej wyglądem nadruk hologramowy, konsumentom ciężko będzie przejść obok takiego opakowania obojętnie.

więcej »

Zjeść ciastko i mieć ciastko. Jak zyskać na spadku nakładów z pomocą etykiety cyfrowej Ink Jet UV.

O tym jak sprostać wymaganiom rynku w zakresie opłacalnego etykietowania krótkich serii produkcyjnych dyskutuje się od dawna. Rynek oczekuje bowiem nie tylko optymalizacji kosztów w tym zakresie, ale także wysokiej jakości i powtarzalności produkcji.

więcej »

Sleevy na balu. Gala etykiet sleeve podczas bankietu Pentawards.

Podczas ceremonii wręczenia nagród w konkursie Pentawards 2012 w hotelu Intercontinental w Paryżu, Sleever International zorganizował wystawę poświęconą trendom w etykietowaniu sleevami.

więcej »

Prawie jak iPhone. Maszyny DYMO® aspirują do grona najnowocześniejszych.

Po smartfonach i tabletach, do grona urządzeń codziennego użytku, bazujących na innowacyjnych technologiach dotykowych, dołączyły również drukarki etykiet DYMO.

więcej »

Winna etykieta. Laureaci konkursu Finat Label Awards 2012.

Konkurs Finat Label Awards to ważna rozgrywka w świecie etykiet. Tegoroczna, już 32. edycja przekroczyła pułap trzystu zgłoszeń z 53 firm z całego świata – także z Polski, jak również odległej Brazylii i Peru. Do biura konkursu wpłynęło 325 etykiet najróżniejszych produktów, takich jak wina, leki czy oleje napędowe. Pięcioosobowy panel sędziowski ze znawstwem ocenił każdą z nich.

więcej »

Komentarz miesiąca

Gender Design

Konsumpcja cielesności to trend, który obserwuje świat już od dłuższego czasu. Początkowo ruch emancypacyjny w znaczącym stopniu przełamał klasyczny podział ról i nierówne traktowanie płci. Również takie branże jako opakowaniowa miały w tym zakresie swój renesans albowiem przykładowo w branży kosmetycznej i odzieżowej powstawało coraz więcej produktów typu unisex.

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty