Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Ujednolicony branding

W ramach strategii „One Brand” opakowania produktów Coca-Coli będą od teraz spójne na wszystkich rynkach, na których obecna jest marka.

© Coca-Cola

Firma Coca-Cola odświeżyła opakowania produktów Cola-Cola oraz Diet Coke w ramach globalnej strategii marketingowej „One Brand”, której celem jest ujednolicenie wszystkich puszek napojowych producenta. Pierwsza zmiana dotyczyła wyglądu opakowania produktu Coca-Cola Zero Sugar i została przeprowadzona w lutym tego roku. Projekt puszek został uproszczony - logo znajduje się teraz na górze etykiety, natomiast klasyczna czerwień pozostała na wszystkich wariantach napoju. Zmiana dotyczyć będzie opakowań na wszystkich rynkach światowych i będzie wdrażana przez cały 2021 rok.

Jak podkreślają przedstawiciele firmy, ujednolicając i upraszczając system projektowania we wszystkich trzech wariantach, producent uzyskał możliwość rozszerzenia ikoniczności logo i marki na napoje bez cukru i zachęcenia większej ilości konsumentów do wypróbowania Coca-Cola w wersji bez cukru oraz w wersji dietetycznej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty