Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Ujednolicony branding

W ramach strategii „One Brand” opakowania produktów Coca-Coli będą od teraz spójne na wszystkich rynkach, na których obecna jest marka.

© Coca-Cola

Firma Coca-Cola odświeżyła opakowania produktów Cola-Cola oraz Diet Coke w ramach globalnej strategii marketingowej „One Brand”, której celem jest ujednolicenie wszystkich puszek napojowych producenta. Pierwsza zmiana dotyczyła wyglądu opakowania produktu Coca-Cola Zero Sugar i została przeprowadzona w lutym tego roku. Projekt puszek został uproszczony - logo znajduje się teraz na górze etykiety, natomiast klasyczna czerwień pozostała na wszystkich wariantach napoju. Zmiana dotyczyć będzie opakowań na wszystkich rynkach światowych i będzie wdrażana przez cały 2021 rok.

Jak podkreślają przedstawiciele firmy, ujednolicając i upraszczając system projektowania we wszystkich trzech wariantach, producent uzyskał możliwość rozszerzenia ikoniczności logo i marki na napoje bez cukru i zachęcenia większej ilości konsumentów do wypróbowania Coca-Cola w wersji bez cukru oraz w wersji dietetycznej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty