Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Ujednolicony branding

W ramach strategii „One Brand” opakowania produktów Coca-Coli będą od teraz spójne na wszystkich rynkach, na których obecna jest marka.

© Coca-Cola

Firma Coca-Cola odświeżyła opakowania produktów Cola-Cola oraz Diet Coke w ramach globalnej strategii marketingowej „One Brand”, której celem jest ujednolicenie wszystkich puszek napojowych producenta. Pierwsza zmiana dotyczyła wyglądu opakowania produktu Coca-Cola Zero Sugar i została przeprowadzona w lutym tego roku. Projekt puszek został uproszczony - logo znajduje się teraz na górze etykiety, natomiast klasyczna czerwień pozostała na wszystkich wariantach napoju. Zmiana dotyczyć będzie opakowań na wszystkich rynkach światowych i będzie wdrażana przez cały 2021 rok.

Jak podkreślają przedstawiciele firmy, ujednolicając i upraszczając system projektowania we wszystkich trzech wariantach, producent uzyskał możliwość rozszerzenia ikoniczności logo i marki na napoje bez cukru i zachęcenia większej ilości konsumentów do wypróbowania Coca-Cola w wersji bez cukru oraz w wersji dietetycznej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty