Nowa szata Somersby

Carlsberg zaprezentował odświeżony design cydru Somersby. Projekt stworzony został we współpracy z Elmwood Leeds i ma on na celu zapewnienie przejrzystego systemu identyfikacji wizualnej. Wraz z pojawieniem się na rynku nowych konkurentów celem firmy było stworzenie pozytywnego przekazu, który zachęci konsumentów do spędzania czasu z przyjaciółmi i rodziną. Jednocześnie Carlsberg chciał nadać butelkom i puszkom więcej prostoty, a także elastyczność, aby w ten sposób zaspokoić potrzeby różnych klientów. Nowe pozycjonowanie odzwierciedlone zostało odświeżonym wyglądem, w tym charakterystycznymi, współczesnymi i podnoszącymi na duchu kolorami. Podczas gdy kontur drzewa nadrukowanego na etykiecie pozostaje niezmienny, jego korona zmienia się i jest teraz bardziej zabawna, niczym wyjęta z ilustracji w komiksach. Dzięki temu dynamicznemu rysunkowi zapewniona zostanie spójność całego portfolio cydrów: Somersby Apple, Blackberry, Pear, Elderflower & Lime, Watermelon oraz Mango & Lime.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie kartonowe w centrum zainteresowania świata

W ostatnich latach obserwujemy trend związany z większym zużyciem kartonu w produkcji opakowań. Ma być nie tylko pięknie, ale i ekologicznie! Luksusowo i elegancko! To właśnie w tym obszarze zabłysnąć chcą marki premium. Karton to nie mikroplastik, ale materiał, który można łatwo poddać recyklingowi.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty