Nowa szata Somersby

Carlsberg zaprezentował odświeżony design cydru Somersby. Projekt stworzony został we współpracy z Elmwood Leeds i ma on na celu zapewnienie przejrzystego systemu identyfikacji wizualnej. Wraz z pojawieniem się na rynku nowych konkurentów celem firmy było stworzenie pozytywnego przekazu, który zachęci konsumentów do spędzania czasu z przyjaciółmi i rodziną. Jednocześnie Carlsberg chciał nadać butelkom i puszkom więcej prostoty, a także elastyczność, aby w ten sposób zaspokoić potrzeby różnych klientów. Nowe pozycjonowanie odzwierciedlone zostało odświeżonym wyglądem, w tym charakterystycznymi, współczesnymi i podnoszącymi na duchu kolorami. Podczas gdy kontur drzewa nadrukowanego na etykiecie pozostaje niezmienny, jego korona zmienia się i jest teraz bardziej zabawna, niczym wyjęta z ilustracji w komiksach. Dzięki temu dynamicznemu rysunkowi zapewniona zostanie spójność całego portfolio cydrów: Somersby Apple, Blackberry, Pear, Elderflower & Lime, Watermelon oraz Mango & Lime.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty