Nowa szata Somersby

Carlsberg zaprezentował odświeżony design cydru Somersby. Projekt stworzony został we współpracy z Elmwood Leeds i ma on na celu zapewnienie przejrzystego systemu identyfikacji wizualnej. Wraz z pojawieniem się na rynku nowych konkurentów celem firmy było stworzenie pozytywnego przekazu, który zachęci konsumentów do spędzania czasu z przyjaciółmi i rodziną. Jednocześnie Carlsberg chciał nadać butelkom i puszkom więcej prostoty, a także elastyczność, aby w ten sposób zaspokoić potrzeby różnych klientów. Nowe pozycjonowanie odzwierciedlone zostało odświeżonym wyglądem, w tym charakterystycznymi, współczesnymi i podnoszącymi na duchu kolorami. Podczas gdy kontur drzewa nadrukowanego na etykiecie pozostaje niezmienny, jego korona zmienia się i jest teraz bardziej zabawna, niczym wyjęta z ilustracji w komiksach. Dzięki temu dynamicznemu rysunkowi zapewniona zostanie spójność całego portfolio cydrów: Somersby Apple, Blackberry, Pear, Elderflower & Lime, Watermelon oraz Mango & Lime.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty