Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Nowa szata Somersby

Carlsberg zaprezentował odświeżony design cydru Somersby. Projekt stworzony został we współpracy z Elmwood Leeds i ma on na celu zapewnienie przejrzystego systemu identyfikacji wizualnej. Wraz z pojawieniem się na rynku nowych konkurentów celem firmy było stworzenie pozytywnego przekazu, który zachęci konsumentów do spędzania czasu z przyjaciółmi i rodziną. Jednocześnie Carlsberg chciał nadać butelkom i puszkom więcej prostoty, a także elastyczność, aby w ten sposób zaspokoić potrzeby różnych klientów. Nowe pozycjonowanie odzwierciedlone zostało odświeżonym wyglądem, w tym charakterystycznymi, współczesnymi i podnoszącymi na duchu kolorami. Podczas gdy kontur drzewa nadrukowanego na etykiecie pozostaje niezmienny, jego korona zmienia się i jest teraz bardziej zabawna, niczym wyjęta z ilustracji w komiksach. Dzięki temu dynamicznemu rysunkowi zapewniona zostanie spójność całego portfolio cydrów: Somersby Apple, Blackberry, Pear, Elderflower & Lime, Watermelon oraz Mango & Lime.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty