Nowa szata Somersby

Carlsberg zaprezentował odświeżony design cydru Somersby. Projekt stworzony został we współpracy z Elmwood Leeds i ma on na celu zapewnienie przejrzystego systemu identyfikacji wizualnej. Wraz z pojawieniem się na rynku nowych konkurentów celem firmy było stworzenie pozytywnego przekazu, który zachęci konsumentów do spędzania czasu z przyjaciółmi i rodziną. Jednocześnie Carlsberg chciał nadać butelkom i puszkom więcej prostoty, a także elastyczność, aby w ten sposób zaspokoić potrzeby różnych klientów. Nowe pozycjonowanie odzwierciedlone zostało odświeżonym wyglądem, w tym charakterystycznymi, współczesnymi i podnoszącymi na duchu kolorami. Podczas gdy kontur drzewa nadrukowanego na etykiecie pozostaje niezmienny, jego korona zmienia się i jest teraz bardziej zabawna, niczym wyjęta z ilustracji w komiksach. Dzięki temu dynamicznemu rysunkowi zapewniona zostanie spójność całego portfolio cydrów: Somersby Apple, Blackberry, Pear, Elderflower & Lime, Watermelon oraz Mango & Lime.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Gala ART OF PACKAGING - nowy termin 18.05.2020

Drodzy Partnerzy, Drodzy Profesjonaliści, Drodzy Studenci,
Szanowni Państwo,

W związku obecnymi wydarzeniami postanowiliśmy przełożyć termin Gali ART OF PACKAGING. Ogrom telefonów, który otrzymaliśmy w ostatnich dniach utwierdza nas w przekonaniu, że jesteście Państwo z nami. Dziękujemy!
Dziękujemy również wszystkim za wsparcie i pozytywny feedback oraz pełne zrozumienie sytuacji.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty