Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Premiera combiMaxx

Firma Schwarzwaldmilch jest jednym z pierwszych producentów, który zdecydował się na rozwiązanie combiMaxx firmy SIG.

© SIG

Niemiecka mleczarnia Schwarzwaldmilch została pierwszym użytkownikiem innowacyjnego zamknięcia do kartonowych opakowań combiMaxx firmy SIG. Jak podkreśla producent, rozwiązanie jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie w zakresie wygodnych opakowań do żywności. Nowe, szersze zamknięcie combiMaxx przenosi wygodę na nowy poziom, zapewniając jednocześnie płynne i łatwe wdrożenie rozwiązania na istniejących liniach rozlewniczych SIG.

Schwarzwaldmilch oferuje combiMaxx we wszystkich swoich produktach w opakowaniach kartonowych combibloc Slimline firmy SIG o pojemności 1000 ml. Dzięki dużemu otworowi o średnicy wewnętrznej 25 mm, nowe zamknięcie zapewnia optymalny przepływ produktu i łatwe użytkowanie. Inne korzyści wynikające z zastosowania combiMaxx obejmują także specjalny pierścień znajdujący się wokół nakrętki, który zabezpiecza produkt przed wydostaniem się na zewnątrz opakowania, zapewniając szczelne przechowywanie i możliwość wielokrotnego otwierania i zamykania. CombiMaxx można łączyć ze wszystkimi opakowaniami combibloc i combifit średniej i dużej wielkości, w tym combiblocSlimline, combiblocMidi i combifitMidi.

„Nowe zamknięcie combiMaxx firmy SIG w opakowaniach naszych produktów zapewnia konsumentom wyjątkową wydajność, jednocześnie wzmacniając pozycję marki. Ścisła współpraca z firmą SIG pozwala nam zwiększyć wygodę użytkowania bez potrzeby stosowania nowego aplikatora zamknięć czy też jakichkolwiek większych inwestycji na linii produkcyjnej” - podkreśla Andreas Schneider, dyrektor zarządzający Schwarzwaldmilch.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty