Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Upgrade na życzenie

 

Nowa maszyna Grafotronic jest już drugim urządzeniem marki w zakładzie produkcyjnym firmy Novacode.

© Novacode

Firma Novacode, jeden z największych dostawców działających w branży znakowania produktów w Polsce, zainwestowała w drugą maszynę Grafotronic do finishingu, wyposażoną w liczne dedykowane rozwiązania. Głównym założeniem inwestycji było znalezienie takiej maszyny, którą cechować będzie uniwersalność. Novacode dostarcza m.in. wysoko zdobione etykiety samoprzylepne, wielowarstwowe etykiety typu „peel-off”, etykiety tekstylne, czy logistyczne, panele frontowe, a nawet uszczelki, ale także wiele innych etykiet specjalistycznych dla branży motoryzacyjnej, elektronicznej czy chemicznej. Nowa maszyna DCL2 jest ważnym elementem nowej linii do produkcji zaawansowanych paneli frontowych z kierunkowym podświetleniem elektroluminescencyjnym. Firma Grafotronic opracowała urządzenie, w którym zawarte jest wiele powszechnie stosowanych modułów, ale też kilka unikalnych, zaprojektowanych specjalnie dla tego projektu. Połączenie wszystkich podzespołów pozwoliło na opracowanie spersonalizowanej i wszechstronnej maszyny do finishingu, która może być używana na różnych etapach produkcji. Jak podkreśla Przemysław Ruge, współwłaściciel firmy Novacode, nowe rozwiązanie pozwala na znaczne usprawnienie wielu procesów produkcji i eliminację wielu zadań manualnych, co znacznie skraca czas realizacji zamówień i zmniejsza koszty produkcji, a modułowość urządzenia sprawia, że można je łatwo rozbudować o kolejne przydatne funkcje - dlatego też firma uzgodniła już konfigurację upgrade’u maszyny, który zrealizuje w odpowiednim czasie.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty