Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Kubek na kawę, kawa za kubek

Nowe kubki wielokrotnego użytku, dzięki opatentowanej technologii spieniania, będą zawierać o 70 procent mniej tworzyw sztucznych od tych sprzedawanych obecnie. Ponadto specjalna struktura ścianek ma zapewniać izolację zarówno dla gorących, jak i zimnych napojów, bez potrzeby stosowania papierowych osłon.

© Starbucks

Sieć kawiarni Starbucks wprowadzi unikalny system kaucyjny dla sprzedaży kubków wielokrotnego użytku. Przedsięwzięcie obejmie 3840 sklepów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, a jego głównym celem jest ograniczenie zużycia jednorazowych opakowań i zmniejszenie ilości produkowanych odpadów. W ciągu najbliższych kilku miesięcy w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech rozpoczną się wstępne testy programu, który w późniejszym okresie zostanie rozszerzony o kolejne kraje zgodnie z lokalnymi przepisami oraz opiniami klientów. Jak podkreśla firma, inicjatywa jest kluczową częścią ekologicznej strategii, zgodnie z którą do 2030 roku Starbucks zobowiązał się zredukować o połowę ilość odpadów powstających na skutek korzystania z jednorazowych kubków.

W ramach programu klienci mają płacić niewielką kaucję za kubek wielokrotnego użytku. Każdy kubek, dostępny w trzech rozmiarach, posiadać będzie własny numer identyfikacyjny, do którego przypisywana będzie kaucja. Klient będzie mógł wykorzystać swój kubek i zwrócić go w kawiarniach Starbucks, po czym otrzyma voucher, którym będzie mógł zapłacić za ulubioną kawę lub inne produkty z oferty.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty