Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Nowa oferta dla e-commerce

Nowe rozwiązania opakowaniowe są częścią ekologicznej strategii firmy - MAP2030. Obejmuje ona ambitne zobowiązania w zakresie zrównoważonego rozwoju, które mają być zrealizowane w ciągu najbliższej dekady. W ramach tego planu do 2025 roku wszystkie produkty firmy mają nadawać się do ponownego użytku, recyklingu lub kompostowania.

© Mondi

Firma Mondi wprowadziła na rynek kompleksowy asortyment rozwiązań opakowaniowych z tektury falistej dla artykułów spożywczych, przeznaczonych dla branży e-commerce. Jak podkreśla producent, dopasowane funkcjonalne opakowania umożliwiają bezproblemowe dostawy różnych towarów, w tym łatwo psującej się żywności czy butelek wina.

 

Opakowania w pełni nadają się do recyklingu, spełniając zarazem oczekiwania odnośnie opłacalności, ochrony produktu i zgodności z zasadami zrównoważonego rozwoju. Sprzedawcy artykułów spożywczych mają do dyspozycji ofertę zrównoważonych produktów, obejmującą siedem rozwiązań opakowaniowych, przeznaczonych dla wszelkich rodzajów dystrybucji, takich jak sprzedaż typu click & collect, dostawy lokalne dostarczane transportem własnym sprzedawcy czy dostawy na większe odległości za pośrednictwem przewoźników zewnętrznych. Projekty można dostosować do potrzeb sklepów różnej wielkości.

 

7 boxów, 7 zastosowań

Najnowszy asortyment rozwiązań opakowaniowych e-grocery obejmuje: Pick&ShipBox, uniwersalne rozwiązanie opakowaniowe dla wszystkich kanałów dystrybucji, dostosowane do zróżnicowanych wymagań i wygodne w użyciu ( zapewniające łatwe podnoszenie i otwieranie); PantryBox - opakowanie, które umożliwia szybkie i łatwe pakowanie i zamknięcie, jest wytrzymałe, można je sztaplować i wykorzystywać zarówno do dostaw jak i zakupów typu click & collect; RecipeBox, rozwiązanie przeznaczone do bezpośrednich dostaw świeżych produktów i artykułów spożywczych, wyposażone w zintegrowaną pokrywę i opcjonalne otwory zapewniające lepszą wentylację; EatsBox - lekkie opakowanie do niewielkich lokalnych dostaw rowerem lub skuterem, umożliwiające szybkie napełnianie; Click&LoadBox, opakowanie przeznaczone do zakupów typu click & collect obejmujących różne rodzaje artykułów spożywczych, wyposażone w uchwyty ułatwiające przenoszenie i załadunek do samochodu; Click&EnjoyBox - rozwiązanie opakowaniowe do pakowania ofert świątecznych, podarunków lub sezonowych pakietów promocyjnych, wyposażone w przegródki na wysokie produkty, np. butelki oraz wygodny uchwyt; oraz Click&CarryBox, wytrzymałe i stabilne opakowanie na cięższe artykuły różnego rodzaju wyposażone w zintegrowany uchwyt ułatwiający przenoszenie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty