Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Total Solutions Partner

Firma Mark Andy posiada swoje oddziały w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Polsce i Wielkiej Brytanii i zatrudnia ponad 450 pracowników na całym świecie.

© Mark Andy

Mark Andy obchodzi 75-lecie działalności na rynku etykiet i opakowań. Historia firmy założonej w 1946 roku przez Marka Andrewsa Sr. w Missouri zaczęła się od stworzonej wówczas w warsztacie maszyny do drukowania taśm. Obecnie Mark Andy to globalna marka, z dziesiątkami tysięcy zainstalowanych urządzeń na całym świecie, bogatym portfolio maszyn wąskowstęgowych, będąca jednym z liderów w obszarze rozwiązań hybrydowych, uwzględniających zastosowanie technologii konwencjonalnej i cyfrowej w ramach jednego urządzenia. „Priorytetem dla Mark Andy od zawsze były śledzenie i podążanie za oczekiwaniami klientów oraz potrzebami całego rynku, który stale się zmienia. Znaczącym krokiem naszej drogi było wprowadzenie na rynek maszyny Mark Andy 2200 w 1990 roku. Kolejne warte odnotowania rozwiązanie miało swoją premierę w roku 2009. Powstała wówczas platforma Performance Series, która za sprawą szybkiego przezbrojenia i wysokiej jakości druku oferowanej przez maszyny niemal z miejsca zdobyła uznanie wśród profesjonalistów z branży etykiet i opakowań” - podkreśla PJ Desai, CEO firmy Mark Andy.

Punktem zwrotnym dla firmy Mark Andy było pojawienie się cyfrowych rozwiązań hybrydowych. Obecnie jej portfolio w tym obszarze obejmuje maszyny Digital Pro, Digital Series HD i Digital iQ. Wśród strategicznych działań firmy wymienić należy także przejęcia innych producentów, m.in. Presstek czy Rotoflex , jak też stworzenie działu Mark Andy Print Products, oferującego materiały eksploatacyjne. Tym samym firma stała się kompleksowym dostawcą rozwiązań dla branży druku wąskowstęgowego, zgodnie z promowaną przez siebie dewizą „Total Solutions Partner”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty