Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

Oshee Cyberpunk 2077. Energetyczne napoje dla gamerów

© Oshee

Marka Oshee i studio CD Project Red po raz kolejny realizują wspólny projekt. Sukces napojów Oshee Wiedźmin sprawił, że firmy postanowiły współpracować nad nową linią – Oshee Cyberpunk 2077. Produkty inspirowane są światem gry, łącząc charakterystyczne kolory Cyberpunka 2077 i Widma Wolności z główną postacią gry, czyli V. Do gry nawiązują również intensywne, energiczne smaki napojów oraz ich nazwy, korespondujące ze światem przedstawionym Cyberpunk 2077.

 

Po kilkunastu latach skupiania się na rynku sportowym, marka Oshee postanowiła zwrócić się ku nowym obszarom, które stały się w ostatnim czasie integralną częścią kultury masowej. Tak, jak dotychczas napoje energetyczne wspierały rozwój sportowców, tak obecnie mogą także wspierać gamerów i e-sportowców. Linię Oshee Cyberpunk 2077 tworzą następujące warianty: Vitamin Fuel Truskawka-Brzoskwinia, Vitamin Fuel Wiśnia-Imbir, Vitamin Energy Boost o smaku Liczi-Jaśmin i Vitamin Energy Boost o smaku Gumy Balonowej. Najnowsze smaki pojawiły się w październiku na półkach sieci Kaufland. Wraz z wprowadzeniem nowej serii na rynek, w mediach społecznościowych rozpoczęto kampanię reklamową i akcję konkursową, promującą nowość. Materiały kreatywne do kampanii obie firmy przygotowały wspólnie we własnym zakresie. Za obsługę mediową wszystkich działań promocyjnych Oshee odpowiada dom mediowy Mediahub.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty