Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Siła etykiety a marka lokalna

Wirtualne spotkanie firm Konica Minolta i Avery Dennison odbędzie się 20 maja 2021 roku o godzinie 10:00.

© Konica Minolta

Konica Minolta oraz Avery Dennison zapraszają na wspólne spotkanie poświęcone potrzebom i potencjale lokalnych marek w zakresie druku etykiet. Na wirtualnym wydarzeniu zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzonych na przełomie stycznia i lutego 2021 roku, zrealizowane wśród 300 lokalnych producentów żywności, pogłębionych 20 wywiadami jakościowymi. Raport ukazuje kondycję rynku, trendy i możliwości w zakresie produkcji etykiet. Spotkanie odbędzie się 20 maja 2021 roku o godzinie 10:00. Prowadzący opowiedzą m.in. o tym, jakie opakowania przeważają wśród przedsiębiorców, kto w firmach najczęściej odpowiada za projekt etykiety, co motywuje lokalnych wytwórców do wprowadzania innowacji i zmian w etykietach oraz kiedy i w jaki sposób drukarnia może wesprzeć lokalnych przedsiębiorców w zakresie etykiet.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty