Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Możliwości 360 Service

 

Usługa 360 Service ma pozwolić klientom firmy na opracowywanie innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań opakowaniowych, zgodnych z obecnymi wymaganiami rynkowymi.

© Metsä Board

Firma Metsä Board wprowadziła do swojej oferty usługę 360 Service, aby wspierać swoich klientów w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań opakowaniowych. Jak podkreśla producent, obecne trendy rynkowe i zaostrzające się przepisy zwiększają potrzebę produkcji bardziej zrównoważonych i bezpiecznych opakowań, przy jednoczesnej poprawie wydajności i efektywności. W ramach usługi 360 Service, tworzonej we współpracy z klientami i partnerami, firma uzupełniła portfolio tektur premium. Nowa oferta ma zapewnić użytkownikom korzyści związane z całym łańcuchem wartości opakowań, od zwiększenia łatwości recyklingu i zmniejszenia wpływu na środowisko, po zwiększenie wydajności produkcji i łańcucha dostaw. 360 Service obejmuje pięć usług. Pierwsza z nich to Sustainability Service, czyli zapewnianie zgodności opakowań tekturowych z obowiązującymi przepisami i zasadami zrównoważonego rozwoju. Druga związana z projektowaniem opakowań - Packaging Design Service , ma umożliwić klientom tworzenie atrakcyjnych wizualnie opakowań przy mniejszym wpływie na środowisko. Z kolei Technical Service to usługa, w ramach której firma zobowiązuje się wykorzystać zdobytą wiedzę i doświadczenie do poprawy wydajności i parametrów produkcji. Czwarty element - R&D Service - polega na zapewnieniu nowych możliwości w ramach wspólnych projektów badawczo-rozwojowych. Ostatnia z nich - Supply and Digital Service - ma zapewnić klientom elastyczne, zrównoważone i niezawodne dostawy tektury na całym świecie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty