Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Usprawniona obsługa

Ishida usprawnia obsługę klienta w Europie poprzez utworzenie nowego Centrum Doskonałości.

© Ishida

Ishida Europe wzmacnia obsługę klienta poprzez utworzenie nowego europejskiego Centrum Doskonałości w Pradze, w Republice Czeskiej. W nowym obiekcie, położonym w pobliżu centrum miasta, prowadzone będą różnorodne programy szkoleniowe dotyczące szerokiej gamy urządzeń linii pakujących Ishida, w tym wag wielogłowicowych, wag kontrolnych, systemów kontroli rentgenowskiej, zgrzewarek, testerów zgrzewu, maszyn do pakowania w worki oraz rozwiązań Industry 4.0. Ponadto, centrum będzie oferować naprawy i konserwację maszyn klientów, wspierając zespoły serwisowe Ishidy w całej Europie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty