Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Kolejny etap rozwoju

Na zdjęciu Holger Dunker, Kornelius Thimm oraz Mathias Schliep.

© Thimm

Grupa Thimm przedstawiła wyniki finansowe za 2021 rok. Pomimo wyzwań związanych z pandemią, obroty firmy wzrosły o prawie 15%, z 605 do 698 milionów euro. Wynik operacyjny EBITDAR przed nadzwyczajnymi wydatkami wyniósł 51,3 mln euro. Zakłady opakowaniowe jednostki biznesowej Thimm pack’n’display również odnotowały duży wzrost sprzedaży w 2021 roku, między innymi ze względu na utrzymujący się wysoki popyt wśród konsumentów w czasie trwającej pandemii, co było szczególnie widoczne w przypadku opakowań na szybkozbywalne dobra konsumpcyjne (FMCG) oraz opakowań wysyłkowych dla handlu elektronicznego. Zysk EBITDAR wyniósł 7,3%, co oznacza nieznaczny spadek w porównaniu z 2020 rokiem - wtedy zysk EBITDAR wyniósł 8,9%. Grupa reorganizuje również kadrę kierowniczą. Mathias Schliep zgodnie z planem, z chwilą ukończenia 60. roku życia, przekaże 1 lipca 2022 roku funkcję prezesa zarządu grupy Korneliusowi Thimmowi. Mathias Schliep będzie nadal doradzać i aktywnie towarzyszyć grupie w ramach swojej funkcji w Radzie Dyrektorów. Kornelius Thimm przez ostatnie pięć lat pracował u boku Mathiasa Schliepa i będzie zarządzał grupą jako CEO wraz z Holgerem Dunkerem (CFO). Firma realizuje także szeroko zakrojony program inwestycyjny. W ciągu najbliższych kilku lat planowana jest inwestycja 400 mln euro w automatyzację, modernizację i rozbudowę wszystkich zakładów w kraju i za granicą.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty