Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Papierowy Johnnie Walker

Papierowy Johnnie Walker pojawi się na sklepowych półkach w 2021 roku.

Diageo, brytyjski producent napojów alkoholowych, wprowadza na rynek pierwszą, w 100 procentach bazująca na papierze butelkę do alkoholi. Butelka będzie dostępna na sklepowych półkach w 2021 roku i zaprezentuje szkocką whiskey Johnnie Walker.

Opakowanie zostało zaprojektowane przy współpracy z firmą Pilot Lite oraz Pulpex Limited, które zajmują się tworzeniem opakowań niezaburzających równowagi środowiska. Projekt i technologia Pulpex Limited umożliwiła stworzenie butelki z miazgi drzewnej, która zostanie pokryta od wewnątrz specjalną powłoką, zapobiegającą wyciekaniu napojów. Butelki zostaną wyprodukowane w formach, które następnie zostaną utwardzone. Nie będą one zawierać tworzyw sztucznych i będą całkowicie zdatne do recyklingu. Spełniają one normy bezpieczeństwa żywności i dają dużo nowych możliwości firmom, które poszukują nowych, ekologicznych rozwiązań opakowaniowych. Produkt został zaprojektowany w taki sposób, by mogł być wykorzystywany do różnych płynów, nie tylko do alkoholi. Butelka, która ukaże się w 2021 roku ma nowoczesny i elegancki wygląd. Pokryta została matowym, ciemno-szarym kolorem, a białe napisy i logo whisky na froncie wyróżniają się i stanowią dobrą kompozycje z srebrną nakrętką.

Firma Diageo dąży do realizacji dwunastego celu Organizacji Narodów Zjednoczonych „Responsible Consumption and Production”, który polega przede wszystkim na promowaniu efektywnego zużycia energii i odpowiedzialnego zużycia zasobów oraz surowców pierwotnych. Zapewnia również, że w produkcji butelek nie zostaną użyte powłoki z tworzyw sztucznych, tak często wykorzystywane w produkcji kartonów z papieru.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty