Syntegon debiutuje

Syntegon Technology to nowa nazwa znanego do końca 2019 roku jako Bosch Packaging Technology przedsiębiostwa. Syntegon Technology koncentruje się na inteligentnych i zrównoważonych technologiach dla przemysłu farmaceutycznego i spożywczego. Syntegon Technology zatrudnia 6100 osób w ponad 30 lokalizacjach na całym świecie. W 2019 r. odnotował sprzedaż w wysokości 1,3 mld euro. Bosch poinformował o swoich planach sprzedaży działu maszyn pakujących do nowo zarejestrowanego podmiotu zarządzanego przez CVC Capital Partners, wiodącą firmę doradztwa private equity i inwestycyjnego, w lipcu 2019 r. Transakcja została zakończona zgodnie z plan, dzięki któremu firma uzyska pełną niezależność na przełomie roku. Ta nowo uzyskana niezależność sprawia, że ​​technologia Syntegon jest jeszcze bardziej elastyczna. Nowo dodane działy w centrali, takie jak dział zakupów i IT, zmniejszają odległości między jednostkami wewnętrznymi i ułatwiają interakcję z klientami i dostawcami. Chociaż firma była częścią dużej korporacji o zróżnicowanych oddziałach, może teraz stworzyć ramy biznesowe, które będą jeszcze lepiej dostosowane do branży. Ta nowa konfiguracja umożliwi firmie zwiększenie profilu jako wiodącej firmy zajmującej się przetwarzaniem i pakowaniem. Syntegon ma na celu usprawnienia swoich procesów produkcyjnych i skrócenie czasu reakcji na zapytania klientów; innym celem jest dalsze zwiększenie dostępności techników serwisowych. W związku z tym Syntegon Technology inwestuje w centrum obsługi klienta i technologii w siedzibie głównej w Waiblingen. Przedsiębiorstwo stosuje dwa podejścia do produkcji ekologicznych opakowań – jednym z nich jest użycie materiałów mono zamiast konwencjonalnych folii wielowarstwowych, a drugim użycie opakowań papierowych jako alternatywy dla tworzyw sztucznych. Syntegon Technology wspiera swoich klientów na drodze do zrównoważonej przyszłości dzięki testom materiałowym, zastosowaniom maszyn i innowacyjnym opakowaniom zaprojektowanym w celu spełnienia wymagań produktów, rodzajów transportu i warunków regionalnych. Firma znacznie zmniejszyła również zużycie energii.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty