Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Druk

Większa wydajność, szybszy ROI. Znakowanie z Markem-Imaje

Decydując się na bezpośrednie znakowanie kartonów i opakowań zbiorczych, producenci mierzą się z wieloma wyzwaniami - muszą uzyskać wysokiej jakości, zgodny z przepisami nadruk, pakując swoje produkty bez kłopotów i dodatkowych kosztów związanych z etykietami. Dodatkowo poszukują niezawodnego sprzętu, który jest łatwy w integracji, obsłudze i konserwacji.

więcej »

Inwestycja w Panther PX3300

Firma Aniflex jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w branży etykiet samoprzylepnych i opakowań w Polsce. Strategia rozwoju firmy opiera się na inwestowaniu w nowoczesne technologie druku, pozwalające na uzyskanie przewagi konkurencyjnej i zróżnicowanie oferty produktowej. Osiągnięcie tych celów było decydującym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji o zainstalowaniu pięciokolorowej cyfrowej maszyny atramentowej Xeikon Panther PX3300.

więcej »

Niewidzialna ochrona opakowań

Drukarnia AMK zainwestowała w maszynę Rapida 105-6+L ALV3 firmy Koenig & Bauer. Nowy zakup jest częścią projektu inwestycyjnego, związanego z wprowadzeniem na rynek wysoko przetworzonych opakowań, zabezpieczonych przed podrabianiem.

więcej »

Inwestycja w Lublinie

Firma Essentra Packaging zainwestowała w nową hybrydową maszynę Mark Andy Digital Series HD. Urządzenie zostanie zainstalowane w zakładzie w Lublinie i będzie używane do produkcji etykiet dla branży kosmetycznej oraz produktów higieny osobistej.

więcej »

100% podobieństwa

Firma Toray Graphics, producent offsetowych płyt drukowych, zaprezentowała nowe rozwiązanie w postaci płyty do suchego druku offsetowego, zaprojektowanej w celu uzyskania fotorealistycznych obrazów na puszkach do napojów. Płyta o nazwie Prixia jest wykonana z gumy silikonowej i zapewnia jakość druku do 250 linii na cal, w porównaniu z rozdzielczością 75-120 linii na cal tradycyjnych płyt fotopolimerowych.

więcej »

Upgrade PageWide

HP rozszerzył swoją ofertę produktów do produkcji tektury falistej PageWide, aby zapewnić producentom opakowań nowe możliwości w zakresie transformacji z technologii analogowej na cyfrową. Firma zaprezentowała maszynę PageWide T1195i do druku na tekturze falistej, następcę modelu T1190.

więcej »

Asahi AWP CleanFlat

Asahi Photoproducts, jeden z wiodących producentów fleksograficznych płyt fotopolimerowych, zaprezentował nową płytę fleksograficzną AWP CleanFlat z technologią CleanPrint oraz pełną gamę płyt CleanPrint, które zapewniają wysokiej jakości druk w harmonii ze środowiskiem. Jak podkreśla producent, wodowymywalna płyta z płaskim punktem zapewnia wysoką jakość oraz ulepsza konsystencje i nakładanie farby.

więcej »

Flekso najwyższych lotów

Firma XSYS rozpoczęła współpracę z Nilpeter, producentem wąskowstęgowych maszyn drukujących oraz specjalistą w dziedzinie prepressu - Reproflex Scandinavia. Wykorzystując mocne strony każdej z firm, nowe partnerstwo ma na celu dostarczanie rozwiązań w zakresie druku fleksograficznego, które umożliwią klientom produkcję wysokiej jakości etykiet i opakowań elastycznych.

więcej »

Debiut maszyny Idera

Firma TriState Container Corporation, zajmująca się produkcją opakowań z tektury falistej, została pierwszym użytkownikiem cyfrowej maszyny drukującej Idera od Xeikon. Producent oferuje szeroką gamę rozwiązań z zakresu tektury falistej, od pojemników transportowych po niestandardowe opakowania z drukiem wysokiej jakości.

więcej »

Produkcja w systemie Ako7Color

Drukarnia Akomex, będąca częścią Akomex Group i zajmująca się produkcją kartonowych opakowań spożywczych, zainwestowała w nową maszynę  Rapida 106-7+LTTL SPC ALV3 firmy Koenig & Bauer. Rozwiązanie ma pozwolić firmie na zwiększenie wydajności i jakości produkowanych opakowań, realizacje projektów uwzględniających szerszy gamut kolorystyczny oraz dalszą ekspansję na rynkach Unii Europejskiej i USA.

więcej »

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty