Nowości z Beskidu. Redesign butelki Muszynianka

 

Po kilkunastu latach została przeprowadzona pierwsza duża modyfikacja wizerunku popularnej wody mineralnej Muszynianka. Zmianie uległa butelka, etykieta oraz logo. Obecnie produkt jest sprzedawany w bardziej eleganckiej i smuklejszej wersji z charakterystycznym reliefem gór. Poza atrakcyjnością wizualną, kształt nowego opakowania wyeliminował potrzebę stosowania krawatki. Dodatkowo nowa etykieta została wzbogacona o srebrne dodatki, z których na pierwszy plan wybija się grafika górzystego pejzażu oraz czytelne informacje o zawartości wapna i magnezu. Całość dopełnia lżejsze i nowocześniejsze logo, które dodaje marce pozytywnej energii. Autorem nowej stylizacji wody Muszynianka jest Studio Projektowe IKAR z Warszawy.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Od kuli bilardowej do grzyba...

John Hyatt w 1869 roku opatentował łatwy do formowania materiał o nazwie celuloid, mogący służyć jako substytut kości słoniowej do wyrobu kul bilardowych. Okazał się on być bardzo wszechstronny. I tak powstały tworzywa sztuczne!

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty