Nowości z Beskidu. Redesign butelki Muszynianka

 

Po kilkunastu latach została przeprowadzona pierwsza duża modyfikacja wizerunku popularnej wody mineralnej Muszynianka. Zmianie uległa butelka, etykieta oraz logo. Obecnie produkt jest sprzedawany w bardziej eleganckiej i smuklejszej wersji z charakterystycznym reliefem gór. Poza atrakcyjnością wizualną, kształt nowego opakowania wyeliminował potrzebę stosowania krawatki. Dodatkowo nowa etykieta została wzbogacona o srebrne dodatki, z których na pierwszy plan wybija się grafika górzystego pejzażu oraz czytelne informacje o zawartości wapna i magnezu. Całość dopełnia lżejsze i nowocześniejsze logo, które dodaje marce pozytywnej energii. Autorem nowej stylizacji wody Muszynianka jest Studio Projektowe IKAR z Warszawy.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Hot red – to prawdziwa miłość!

Czerwony to kolor miłości. Powszechnie wiadomym jest, że czerwony jest kolorem dynamiki, przyciąga uwagę i ma bardzo silny ładunek emocjonalny. To najgorętsza ze wszystkich barw, to kolor życia, emocji i skrajnych uczuć. To właśnie na dowód głębokiego, gorącego uczucia kupujemy czerwone róże oraz pralinki w opakowaniu w kształcie czerwonego serca.

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty