Nowości z Beskidu. Redesign butelki Muszynianka

 

Po kilkunastu latach została przeprowadzona pierwsza duża modyfikacja wizerunku popularnej wody mineralnej Muszynianka. Zmianie uległa butelka, etykieta oraz logo. Obecnie produkt jest sprzedawany w bardziej eleganckiej i smuklejszej wersji z charakterystycznym reliefem gór. Poza atrakcyjnością wizualną, kształt nowego opakowania wyeliminował potrzebę stosowania krawatki. Dodatkowo nowa etykieta została wzbogacona o srebrne dodatki, z których na pierwszy plan wybija się grafika górzystego pejzażu oraz czytelne informacje o zawartości wapna i magnezu. Całość dopełnia lżejsze i nowocześniejsze logo, które dodaje marce pozytywnej energii. Autorem nowej stylizacji wody Muszynianka jest Studio Projektowe IKAR z Warszawy.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Dobre wejście w nowy rok?

Nowy rok zaczął się… a miniony skończył. Podobnie jak rok poprzedni. Zaskoczył nas fuzjami i przejęciami firm w branży opakowaniowej. Dalsze duże i strategiczne fuzje oczekiwane są jeszcze w tym roku. Międzynarodowe fuzje nie są bez wpływu na polski rynek. Powodują one bowiem również zmiany na rynkach lokalnych. Zmieniają się wówczas dystrybutorzy poszczególnych produktów.

Reklama

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty