Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Zwierciadło branży opakowań

Tegoroczna edycja targów Packaging Innovations odbędzie się w dniach 24-25 września w hali Expo w Warszawie.

Przygotowania do targów Packaging Innovations trwają. Na tegorocznej edycji, która odbędzie się w dniach 24-25 września w hali Expo w Warszawie podjęte zostaną najważniejsze zagadnienia branży opakowaniowej, która przechodzi w ostatnich miesiącach wiele zmian – od silnego rozwoju rynku e-commerce, po nową europejską strategię gospodarowania opakowaniami z tworzyw sztucznych, aż do zmian w nawykach konsumenckich.

Jednym z głównym elementów targów będą spotkania ze specjalistami w strefach WorkShops. Tam zostanie poruszonych wiele tematów w zakresie ekologii i recyklingu opakowań. Specjaliści podpowiedzą, jak poruszać się między nowymi regulacjami unijnymi dotyczącymi gospodarki obiegu zamkniętego, a także przedstawią, jak wygląda ekoprojektowanie zgodne z zasadami ROP.

Podczas drugiego dnia targów odbędzie się sesja specjalna na temat zrównoważonego zarządzania opakowaniami. W dyskusji o wyzwaniach jakie niesie ze sobą ekoprojektowanie opakowań, głównie z tworzyw sztucznych, wezmą udział przedstawiciele wiodących producentów w branży, organizacje pozarządowe oraz przedstawiciele nauki.

Podczas sesji zaprezentowane zostaną wyniki projektu Erasmus PackAlliance oraz propozycje monitorowania GOZ wypracowane podczas przeprowadzanego projektu - otoGOZ (Gospostrateg) realizowanego przez konsorcjum: Ministerstwo Rozwoju, IGSMiE PAN, GUS, UEK.

Rejestracja na targi Packaging Innovations możliwa jest na stronie internetowej: www.packaging2020.exposupport.pl/visitor/register.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty