Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Akademia Heidelberga. Multidot

Trzeciego dnia Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Etykietowania Taropak w Poznaniu, nasz magazyn we współpracy z firmą Heidelberg zorganizował zamknięty workshop dla właścicieli marek pt. Akademia Heidelberga. Multidot. Pierwszym z prelegentów była Izabela Ewa Seidl-Kwiatkowska, która poruszyła temat roli, jaką opakowania spełniają w naszym życiu, oraz omówiła problem fałszerstwa opakowań. Zwrócono uwagę m.in. na fakt, iż złej jakości opakowania rzutują na masowe psucie się żywności. Następnie Marek Chmielewski reprezentujący zespół projektowy Heidelberg Polska zaprezentował najnowsze rozwiązanie Heidelberga, czyli MultiDot. Jest to innowacyjny raster offsetowy, MultiDot, który implementowany jest na etapie przygotowania do druku. Został on po raz pierwszy zaprezentowany w 2018 roku podczas konferencji naukowej IC i IARIGAI w Warszawie. Co ważne nie wymaga on wprowadzania zmian w maszynach. M. Chmielewski podkreślał, iż zabezpieczenia przeciwko fałszerstwom muszą być niewidoczne, dlatego MultiDot o wielkości 3 kropek, jest perfekcyjnym rozwiązaniem. Akademia Heidelberga była okazją do spotkania drukarni i poznania aktualnych trendów rynkowych i tego, co będzie się działo w najbliższym czasie nie tylko od strony zmian rynku ale również wymagań, jakie stawiane są przed nowoczesnymi drukarniami działającymi w segmencie opakowań.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty