Czapki z głów!

Dystrybutor wody gazowanej SodaStream przygotował specjalną, limitowaną edycję butelek. Poza elementem dekoracyjnym ich najważniejszą częścią są zakrętki, które mają kształt nakryć głowy, noszonych przez członków rodziny królewskiej.

Na butelkach znalazły się tylko najbardziej charakterystyczne kapelusze.


Kapelusze zostały wykonane dzięki wykorzystaniu technologii druku 3D i nadają się do ponownego przetworzenia. Butelki z serii The Royal Edition będą sprzedawane w celu wsparcia jednej z ulubionych organizacji charytatywnych księcia Harry’ego – Surfers Against Sewage. Zajmuje się ona walką z opakowaniami z tworzyw sztucznych, które zanieczyszczają ocean. Jest to też stała polityka firmy, która promuje korzystanie z butelek wielokrotnego użytku. Dodatkową motywacją dla zaprojektowania butelek jest świętowanie królewskiego ślubu. Na rynku dostępnych będzie pięć modeli opakowań, z czego każdy jest wzorowany na innym nakryciu głowy. Nakrętki nawiązują do ikonicznych kapeluszy, które były noszone przez kobiety rodziny królewskiej. Pomysł ten narodził się w agencji Gefen Team, a ostateczny projekt został wykończony przez SodaStream. Butelki będzie można nabyć na ogólnoświatowych aukcjach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Gra wyrafinowanych pomysłów...

Przedsiębiorstwa dokładają bardzo wielu starań, aby ich opakowania były piękne i kuszące. Bardzo dużo czasu poświęcają coraz to wymyślniejszemu wzornictwu, które można zauważyć na półkach sklepowych. Marketing produktowy przypomina wręcz wojnę projektantów. Las produktów w wysublimowanych opakowaniach na półkach sklepowych nie jest w obecnych czasach rzadkością. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty