Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Labelexpo we wrześniu 2023 roku

W związku ze zmianą terminu targów Labelexpo Europe, następną ważną globalną imprezą dla branży druku opakowań będą targi Labelexpo Americas, które odbędą się w Donald E. Stephens Convention Center w Chicago w dniach 13-15 września 2022 r. Inne nadchodzące tegoroczne imprezy Labelexpo to Labelexpo Asia (28 czerwca -1 lipca), Labelexpo India (10-13 listopada) i Labelexpo South China (7-9 grudnia).

© Labelexpo

Grupa Tarsus, organizator targów Labelexpo Global Series, podjęła decyzję o zmianie terminu targów Labelexpo Europe 2022. Wydarzenie odbędzie się w dniach 11-14 września 2023 roku. Organizator podjął decyzję o przesunięciu terminu imprezy w związku ze znacznymi napięciami w łańcuchu dostaw, jakich doświadcza obecnie europejska branża etykiet, a także w związku z sytuacją, jaka ma miejsce na Ukrainie. Decyzja ta została podjęta po ścisłych konsultacjach z wystawcami, stowarzyszeniami i przedstawicielami całej branży, z których wielu bezpośrednio odczuwa skutki niedoboru komponentów i materiałów. Braki te, spowodowane pandemią, nasiliły się w ostatnich miesiącach, a długie terminy realizacji zakłócają obecnie łańcuch dostaw w całej Europie. W związku z tym, że targi miały się odbyć za niecałe dwa miesiące, zespół odpowiedzialny za organizację imprezy postanowił zmienić jej termin już teraz. „Podjęcie tej decyzji było dla nas bardzo trudne, pracowaliśmy bez wytchnienia, aby przezwyciężyć problemy związane z łańcuchem dostaw i zorganizować targi, jakich potrzebuje branża, zwłaszcza w świetle wyzwań, jakie pojawiły się w ciągu ostatnich dwóch lat. Niestety na tym etapie problemy te okazały się nie do pokonania, dlatego uważamy, że zmiana terminu jest nieunikniona” -  podkreśla Lisa Milburn, dyrektor zarządzająca Labelexpo.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty