Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Folia na bazie drewna

Producenci materiałów etykietowych prześcigają się w prezentowaniu innowacyjnych i coraz bardziej przyjaznych środowisku materiałów. UPM Raflatac stało się niedawno pierwszym producentem materiałów do produkcji etykiet, który wprowadza na rynek nowość w postaci materiału do produkcji folii polipropylenowej na bazie drewna. Na jego bazie wykonywana jest etykieta UPM Raflatac Forest Film. Został on opracowany we współpracy z UPM Biofuels, przy użyciu paliwa UPM BioVerno bazującego w stu procentach na drewnie pochodzącym z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony. Ta innowacyjna folia ma za zadanie zaspokoić potrzeby właścicieli marek, którzy chcącą zastąpić tradycyjne, dziewicze materiały pochodzenia kopalnego, materiałami odnawialnymi. Oferuje firmom sposób na osiągnięcie celów w zakresie zrównoważonego rozwoju bez uszczerbku na wydajności produktu. UPM Raflatac to jeden z liderów w dziedzinie zrównoważonego rozwoju w kwestii znakowania. Firma współpracuje z różnymi podmiotami z sektora leśnego i opakowań. Jako jeden z sygnatariuszy nowej, globalnej inicjatywy Ellen MacArthur New Plastics Economy Global Commitment Foundation, przedsiębiorstwo jest zaangażowane w opracowywanie alternatywnych, odnawialnych rozwiązań o obiegu zamkniętym w zakresie etykietowania. Firma stara się budować bardziej zrównoważoną przyszłość, zastępując surowce pochodzenia nieodnawialnego oparte na paliwach kopalnych, odnawialnymi alternatywami z biomasy drzewnej. UPM Raflatac efektywnie wykorzystuje surowce do tworzenia nowych produktów i usług opartych na włóknie drzewnym, biomolekułach, pozostałościach i strumieniach odpadów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty