Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

04-06.12.2024 · Packaging Poland, Nadarzyn

04-06.12.2024 · Labeling-Tech Poland, Nadarzyn

Efekty programu racjonalizacyjnego. Nestle ogranicza SKU

© Nestle

W 2022 roku globalny koncern Nestle rozpoczął program racjonalizacji jednostek magazynowych (SKU) w celu optymalizacji produkcji, poprawy poziomu obsługi klienta i uwolnienia zasobów na bardziej znaczące projekty. W sumie firma zmniejszy liczbę wariantów produktów o jedną piątą. Wyniki firmy za pierwszy kwartał 2023 roku pokazują wyzwania i potencjalne korzyści wynikające z programu.

Do końca tego roku portfolio SKU Nestle zostanie zredukowane o około 10 tys. produktów. Celem jest uproszczenie działalności i ograniczenie kosztów produkcji, magazynowania i dystrybucji wybranych produktów. W konsekwencji na sklepowych półkach na całym świecie ilość wariantów produktów z portfolio marki Nestle zostanie ograniczona. W Polsce ograniczone mogą zostać warianty produktów takich marek jak Nescafe, KitKat, Lion, Nespresso, Winiary, Princessa, Nesquik, Gerber, Purina, czy Häagen-Dazs.

Obiecujące prognozy
Po publikacji raportu finansowego za I kwartał 2023 roku zarząd potwierdził całoroczną prognozę Nestle, podkreślając, że program redukcji SKU może przynieść owoce w drugiej połowie roku. W ciągu pierwszych trzech miesięcy roku Nestle wygenerowało 23.47 miliardów franków szwajcarskich (26.25 miliardów dolarów) sprzedaży, co oznacza wzrost o 5.5 procent w stosunku do poprzedniego roku. Duża część wzrostu sprzedaży pochodziła z działań cenowych podjętych w czwartym kwartale 2022 roku i pierwszym kwartale tego roku. "Kontynuujemy prace nad naszym programem optymalizacji portfela i możemy potwierdzić nasze wcześniejsze szacunki, że program ten będzie miał negatywny wpływ netto w pierwszej połowie tego roku i lekko pozytywny wpływ w całym roku 2023. Obserwujemy, że pierwsze oczekiwane korzyści pojawiają się zgodnie z planem, w szczególności wyższy poziom usług dla firmy ogółem, a w szczególności dla naszych pozycji o wysokiej rotacji" - powiedział Ulf Mark Schneider, dyrektor naczelny Nestle.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty