Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

From Fossil to Forest

Marka gKraft obejmuje trzy submarki ukierunkowane na specyficzne potrzeby rynku: Flex, Bag i Box i powstała z myślą o produkcji opakowań przyjaznych dla środowiska.

© Navigator Company

Opis osoby

Firma Navigator wprowadziła nową linię produktów opakowaniowych pod marką gKraft, aby przyspieszyć przejście do produkcji z tworzyw sztucznych na naturalne, zrównoważone, nadające się do recyklingu i biodegradowalne surowce, podkreślając tym samym swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój i ochronę środowiska. Navigator Company to portugalska firma zajmująca się produkcją celulozowo-papierniczą. Jej zdolność produkcyjną wynosi 1,6 miliona ton papieru i 1,4 miliona ton pulpy rocznie, z rocznym obrotem ponad 1,5 miliarda euro. Nowa marka została wprowadzona na rynek 1 listopada, w dniu, w którym weszło w życie portugalskie prawo zakazujące stosowania jednorazowych produktów z tworzyw sztucznych. Portfolio gKraft ma być odpowiedzią na rosnące wymagania konsumentów w zakresie zrównoważonego rozwoju, w tym redukcję ilości materiałów pochodzących z paliw kopalnych, jak to ma miejsce w przypadku większości tworzyw sztucznych, na rzecz odnawialnych i biodegradowalnych materiałów pochodzenia leśnego zgodnie z hasłem „From Fossil to Forest”. Nowe rozwiązania opakowaniowe na bazie włókien eukaliptusa zostały opracowane z myślą o potrzebach rynku opakowań, w szczególności segmentu przemysłowego i detalicznego: branży spożywczej, gastronomicznej, farmaceutycznej, odzieżowej oraz kosmetycznej. Marka gKraft obejmuje trzy submarki: Flex, która została zaprojektowana w celu opracowania elastycznych opakowań dla branży spożywczej, gastronomi i branży farmaceutycznej, Bag powstała z myślą o pakowaniu produktów handlu detalicznego, takich jak np. sklepy odzieżowe oraz Box, obejmująca produkcję bardziej wytrzymałych opakowań przemysłowych i handlu detalicznego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty