Kalendarium

21-24.11.2022 · All4Pack, Paryż

14-16.03.2023 · InPrint, CCE International, ICE Europe , Monachium

18-20.04.2023 · Warsaw Pack, Nadarzyn

25-27.04.2023 · Logimat, Stuttgart

04-10.05.2023 · interpack, Düsseldorf

From Fossil to Forest

Marka gKraft obejmuje trzy submarki ukierunkowane na specyficzne potrzeby rynku: Flex, Bag i Box i powstała z myślą o produkcji opakowań przyjaznych dla środowiska.

© Navigator Company

Opis osoby

Firma Navigator wprowadziła nową linię produktów opakowaniowych pod marką gKraft, aby przyspieszyć przejście do produkcji z tworzyw sztucznych na naturalne, zrównoważone, nadające się do recyklingu i biodegradowalne surowce, podkreślając tym samym swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój i ochronę środowiska. Navigator Company to portugalska firma zajmująca się produkcją celulozowo-papierniczą. Jej zdolność produkcyjną wynosi 1,6 miliona ton papieru i 1,4 miliona ton pulpy rocznie, z rocznym obrotem ponad 1,5 miliarda euro. Nowa marka została wprowadzona na rynek 1 listopada, w dniu, w którym weszło w życie portugalskie prawo zakazujące stosowania jednorazowych produktów z tworzyw sztucznych. Portfolio gKraft ma być odpowiedzią na rosnące wymagania konsumentów w zakresie zrównoważonego rozwoju, w tym redukcję ilości materiałów pochodzących z paliw kopalnych, jak to ma miejsce w przypadku większości tworzyw sztucznych, na rzecz odnawialnych i biodegradowalnych materiałów pochodzenia leśnego zgodnie z hasłem „From Fossil to Forest”. Nowe rozwiązania opakowaniowe na bazie włókien eukaliptusa zostały opracowane z myślą o potrzebach rynku opakowań, w szczególności segmentu przemysłowego i detalicznego: branży spożywczej, gastronomicznej, farmaceutycznej, odzieżowej oraz kosmetycznej. Marka gKraft obejmuje trzy submarki: Flex, która została zaprojektowana w celu opracowania elastycznych opakowań dla branży spożywczej, gastronomi i branży farmaceutycznej, Bag powstała z myślą o pakowaniu produktów handlu detalicznego, takich jak np. sklepy odzieżowe oraz Box, obejmująca produkcję bardziej wytrzymałych opakowań przemysłowych i handlu detalicznego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty