Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Nowa oferta opakowaniowa

Oferta Europapier Polska została rozszerzona o dwa najbardziej znane na rynku kartony z obszaru opakowaniowo-graficznego: Performa White oraz Performa Cream.

© Europapier Polska

Firma Europapier Polska rozpoczęła współpracę ze Stora Enso w obszarze dystrybucji kartonów FBB oraz kartonów typu kraft. To efekt decyzji podjętej przez zarządy spółek jeszcze pod koniec 2020 roku. Oferta Europapier Polska została rozszerzona o dwa najbardziej znane na rynku kartony z obszaru opakowaniowo-graficznego. Są one dostępne do zamówienia w pełnym zakresie gramatur i formatów: Performa White (GC1) w zakresie 200-400 gsm oraz Performa Cream (GC2) w zakresie 180-360 gsm.

Asortyment poszerzono między innymi o karton brązowy typu kraft CKB oraz CKB Nude. W ofercie znalazły się również takie pozycje jak: Performa Cream + PE, CKB + PE, czy Performa Cream Metallized PET.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty