Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

04-06.12.2024 · Packaging Poland, Nadarzyn

04-06.12.2024 · Labeling-Tech Poland, Nadarzyn

Historyczna przemiana

W pierwszej kolejności butelki o nowym designie zostaną wprowadzone w Ameryce, a z biegiem czasu trafią również na pozostałe rynki.

© Absolut

Absolut Vodka zmienia design swojej kultowej butelki. Zmiana jest jednym z największych działań wizerunkowych od momentu wprowadzenia produktu na rynek w 1979 roku. Jak podkreśla firma, nowy wygląd opakowania jest hołdem dla wiarygodności, dziedzictwa i autentyczności marki Absolut i ma na celu zharmonizowanie i unowocześnienie wyglądu ikonicznej butelki z przezroczystego szkła. Na nowej etykiecie nie zobaczymy już długiego ozdobnego tekstu. Od teraz etykieta jest minimalistyczna i podkreśla przede wszystkim miejsce pochodzenia produktu, jakim jest Szwecja. Oprócz kultowego napisu „Absolut Vodka” w granatowym kolorze, na butelce można znaleźć grafikę pierwszego budynku gorzelni, której towarzyszy hasło „One source. One community. One small village in the south of Sweden”. Medalion znajdujący się na górnej części butelki został uzupełniony o podpis znajdującego się na nim Larsa Olssona Smitha, założyciela destylarni. Na butelce po raz pierwszy umieszczono etykietę papierową, która informuje o woltażu produktu i podkreśla jego pochodzenie. Nie zmienił się jednak kształt butelki, który nawiązuje wyglądem do XVIII-wiecznej butelki aptekarskiej. Za projekt nowej etykiety odpowiada Brand Union Stockholm. Całość opakowania powstała we współpracy z hutą szkła Ardagh Group.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty