Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Historyczna przemiana

W pierwszej kolejności butelki o nowym designie zostaną wprowadzone w Ameryce, a z biegiem czasu trafią również na pozostałe rynki.

© Absolut

Absolut Vodka zmienia design swojej kultowej butelki. Zmiana jest jednym z największych działań wizerunkowych od momentu wprowadzenia produktu na rynek w 1979 roku. Jak podkreśla firma, nowy wygląd opakowania jest hołdem dla wiarygodności, dziedzictwa i autentyczności marki Absolut i ma na celu zharmonizowanie i unowocześnienie wyglądu ikonicznej butelki z przezroczystego szkła. Na nowej etykiecie nie zobaczymy już długiego ozdobnego tekstu. Od teraz etykieta jest minimalistyczna i podkreśla przede wszystkim miejsce pochodzenia produktu, jakim jest Szwecja. Oprócz kultowego napisu „Absolut Vodka” w granatowym kolorze, na butelce można znaleźć grafikę pierwszego budynku gorzelni, której towarzyszy hasło „One source. One community. One small village in the south of Sweden”. Medalion znajdujący się na górnej części butelki został uzupełniony o podpis znajdującego się na nim Larsa Olssona Smitha, założyciela destylarni. Na butelce po raz pierwszy umieszczono etykietę papierową, która informuje o woltażu produktu i podkreśla jego pochodzenie. Nie zmienił się jednak kształt butelki, który nawiązuje wyglądem do XVIII-wiecznej butelki aptekarskiej. Za projekt nowej etykiety odpowiada Brand Union Stockholm. Całość opakowania powstała we współpracy z hutą szkła Ardagh Group.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty