Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Coca-Cola i Pepsi mają coś wspólnego

©Photogenica

 

Kierownik ds. zrównoważonego rozwoju Coca-Coli wykluczył rezygnację z jednorazowych plastikowych butelek, ponieważ wciąż jest na nie popyt. Bea Perez powiedziała podczas Davos 2020, że klienci lubią plastikowe butelki, ponieważ zamykają się i są lekkie. Rezygnacja mogłaby zrazić klientów i zmniejszyć sprzedaż; ponadto dodała, że ​​stosowanie wyłącznie opakowań aluminiowych i szklanych może zwiększyć ślad węglowy firmy. W ubiegłym roku zarówno Coca-Cola, jak i Pepsi wypowiedziały się, że problem odpadów z tworzyw sztucznych związany jest z brakiem recyklingu i problemem zaśmiecania. Opakowanie jako takie nie stanowi problemu. Simon Lowden, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w PepsiCo, zgodził się z przedstawicielami Coca-Coli. „Absolutnie się z tym zgadzamy. Opakowanie jest koniecznością i zapewnia bezpieczeństwo.” Co ważne, obie marki są postrzegane jako jedne z największych na świecie emitentów odpadów z tworzyw sztucznych.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty