Coca-Cola i Pepsi mają coś wspólnego

Kierownik ds. zrównoważonego rozwoju Coca-Coli wykluczył rezygnację z jednorazowych plastikowych butelek, ponieważ wciąż jest na nie popyt. Bea Perez powiedziała podczas Davos 2020, że klienci lubią plastikowe butelki, ponieważ zamykają się i są lekkie. Rezygnacja mogłaby zrazić klientów i zmniejszyć sprzedaż; ponadto dodała, że ​​stosowanie wyłącznie opakowań aluminiowych i szklanych może zwiększyć ślad węglowy firmy. W ubiegłym roku zarówno Coca-Cola, jak i Pepsi wypowiedziały się, że problem odpadów z tworzyw sztucznych związany jest z brakiem recyklingu i problemem zaśmiecania. Opakowanie jako takie nie stanowi problemu. Simon Lowden, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w PepsiCo, zgodził się z przedstawicielami Coca-Coli. „Absolutnie się z tym zgadzamy. Opakowanie jest koniecznością i zapewnia bezpieczeństwo.” Co ważne, obie marki są postrzegane jako jedne z największych na świecie emitentów odpadów z tworzyw sztucznych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie kartonowe w centrum zainteresowania świata

W ostatnich latach obserwujemy trend związany z większym zużyciem kartonu w produkcji opakowań. Ma być nie tylko pięknie, ale i ekologicznie! Luksusowo i elegancko! To właśnie w tym obszarze zabłysnąć chcą marki premium. Karton to nie mikroplastik, ale materiał, który można łatwo poddać recyklingowi.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty