Zamkniecie dla wszystkich

Oprócz udostępnienia projektu branży kosmetycznej, Olay oferuje nowe wieczko konsumentom bez dodatkowych kosztów - jest ono bezpłatneie dodawane do zamówienia przy zakupie produktów firmy Olay.

© Olay

Firma Olay wprowadzi do swojego asortymentu nowe rozwiązanie opakowaniowe w postaci zamknięcia pod nazwą Easy Open, które ma ułatwić otwieranie produktów osobom niepełnosprawnym. Nowe rozwiązanie jest na chwilę obecną tylko prototypem. Zamknięcie składa się z zakrętki ze skrzydełkami, podwyższonego wieczka o zwiększonej przyczepności, kontrastowej etykiety oraz napisu w alfabecie Braillea. Rozwiązanie znajdzie swoje zastosowanie w opakowaniach serii kremów Regenerist. „Byliśmy zaszczyceni mogąc blisko współpracować z grupą pasjonatów, którzy przyczynili się do powstania Easy Open Lid” - dodaje Chris Heiert, starszy wiceprezes firmy Olay. „Naszym obowiązkiem jest zapewnienie wszystkim konsumentom dostępu do produktów, które zaspokajają ich potrzeby i bezproblemowo wpisują się w ich codzienne życie. Nie możemy jednak zrobić tego sami, dlatego zdecydowaliśmy się nie opatentować tej pokrywki, a raczej podzielić się jej projektem ze społecznością. Mamy nadzieję, że inni dołączą do nas w naszych wysiłkach na rzecz uczynienia produktów bardziej inkluzywnymi” - podkreśla.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty