Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Zamkniecie dla wszystkich

Oprócz udostępnienia projektu branży kosmetycznej, Olay oferuje nowe wieczko konsumentom bez dodatkowych kosztów - jest ono bezpłatneie dodawane do zamówienia przy zakupie produktów firmy Olay.

© Olay

Firma Olay wprowadzi do swojego asortymentu nowe rozwiązanie opakowaniowe w postaci zamknięcia pod nazwą Easy Open, które ma ułatwić otwieranie produktów osobom niepełnosprawnym. Nowe rozwiązanie jest na chwilę obecną tylko prototypem. Zamknięcie składa się z zakrętki ze skrzydełkami, podwyższonego wieczka o zwiększonej przyczepności, kontrastowej etykiety oraz napisu w alfabecie Braillea. Rozwiązanie znajdzie swoje zastosowanie w opakowaniach serii kremów Regenerist. „Byliśmy zaszczyceni mogąc blisko współpracować z grupą pasjonatów, którzy przyczynili się do powstania Easy Open Lid” - dodaje Chris Heiert, starszy wiceprezes firmy Olay. „Naszym obowiązkiem jest zapewnienie wszystkim konsumentom dostępu do produktów, które zaspokajają ich potrzeby i bezproblemowo wpisują się w ich codzienne życie. Nie możemy jednak zrobić tego sami, dlatego zdecydowaliśmy się nie opatentować tej pokrywki, a raczej podzielić się jej projektem ze społecznością. Mamy nadzieję, że inni dołączą do nas w naszych wysiłkach na rzecz uczynienia produktów bardziej inkluzywnymi” - podkreśla.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty