Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Thomas Ott nowym CEO

„Ochrona wszelkich form różnorodności w całej organizacji jest - i pozostanie - jednym z naszych głównych zadań” - podkreśla Thomas Ott, nowy CEO jednostek biznesowych Flexible Packaging i Engineered Materials w firmie Mondi.

© Mondi

Thomas Ott został nowym CEO jednostek biznesowych Flexible Packaging i Engineered Materials w firmie Mondi, zajmującej się produkcją opakowań i papieru. Thomas Ott swoją karierę w Mondi rozpoczął w 1995 roku jako kontroler finansowy, a w kolejnych latach obejmował kierownicze stanowiska w różnych sektorach działalności firmy. Jego ostatnim miejscem pracy była produkująca opakowania firma Amcor. Na nowym stanowisku zastąpi on Petera Orisicha, który niedawno przeszedł na emeryturę. Według eksperta, opracowanie zrównoważonych rozwiązań w zakresie opakowań, które można poddać recyklingowi oraz skuteczne przeciwdziałanie zmianom klimatycznym to obecnie najważniejsze wyzwania, na których będzie się koncentrować działalność firmy. „Cała działalność biznesowa Mondi jest napędzana przez nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój. W ramach planu MAP2030 dążymy do tego, aby do 2025 roku wszystkie produkty Mondi nadawały się do ponownego użycia, recyklingu lub kompostowania. Podejmujemy również działania na rzecz klimatu dzięki działaniom na rzecz klimatu i zobowiązaliśmy się do osiągnięcia zerowej emisji gazów cieplarnianych do 2050 roku” - podkreśla Thomas Ott.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty