Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Czujniki Etykiet Lion Precision w ofercie ITA

 

Firma ITA jest dystrybutorem czujników LRD produkowanych przez  Lion Precision. LRD to rodzina precyzyjnych czujników etykiet, które działają w oparciu o trzy różne technologie: pojemnościową, ultradźwiękową i optyczną. LRD6300 i LRD2100 czujniki w technologii pojemnościowej – etykiety wykrywane są dzięki zmianom pola elektrycznego. Zmiana grubości między etykietami i przerwami wyzwala kolejne sygnały. Czujniki pojemnościowe występują w dwóch konfiguracjach: jednostronnej LRD6300 oraz różnicowej LRD2100. Czujniki w technologii pojemnościowej charakteryzują się wysoką dokładnością i niezawodnością działania przy wysokich prędkościach. Czujniki te mają zastosowanie w przewijarkach i krajarkach etykiet m.in. papierowych, foliowych, metalicznych, hologramowych czy termotransferowych. Dodatkowo czujnik LRD6300 charakteryzuje się wyjątkowo łatwą, automatyczną i szybką kalibracją za pomocą jednego przycisku. LRD8200 czujnik w technologii ultradźwiękowej – w tym przypadku czujnik wykrywa etykiety za pomocą fal dźwiękowych o wysokiej częstotliwości, które wysyłane są przez przetwornik pod etykietą do odbiornika nad etykietą. Z kolei Lion Eye 2 to czujnik w technologii optycznej – wykorzystuje wiązkę światła podczerwonego, która przenika przez taśmę i jest zatrzymywana w momencie pojawienia się materiału etykiety. W czujniku optycznym źródło światła (LED podczerwony) umieszczone jest pod taśmą, natomiast detektor rejestrujący ilość docierającego światła umieszczony jest nad taśmą. Krawędź etykiety wykrywana jest dzięki rejestracji różnicy ilości porcji energii świetlnej rejestrowanej przez detektor.

Więcej informacji uzyskać można pod adresem  www https://www.ita-polska.com.pl/czujniki-etykiet.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty