Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Widać na wylot

Fiński producent wody mineralnej Vellamo podjął współpracę z UPM Raflatac w sprawie produkcji przezroczystego tworzywa na bazie drewna. W produkcji zastosowano Forest Film firmy UPM Raflatac, który reklamowany jest jako pierwszy na świecie i jedyny drewniany materiał do etykietowania z polipropylenu. Folia wytworzona została z UPM BioVerno – benzyny, która według firmy jest w 100 procentach oparta na drewnie pochodzącym z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony. UPM twierdzi, że odpowiada na potrzeby właścicieli marek, aby zastąpić tradycyjne materiały oparte na paliwach kopalnych odnawialnymi, i oferuje firmom takim jak Vellamo skuteczny i skuteczny sposób na osiągnięcie celów w zakresie zrównoważonego rozwoju. Etykieta zawiera również RafMore firmy UPM Raflatac, inteligentne rozwiązanie, które pozwala konsumentom skanować etykiety unikalne dla każdej butelki Vellamo i uzyskiwać dostęp do danych dotyczących cyklu życia produktu i wytworzonego śladu węglowego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty