Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Opakowanie z patentem

Krakowska spółka poligraficzna MM Druk Serwis otrzymała zastrzeżenie patentowe na kartonowe opakowanie służące do ekspozycji i przenoszenia puszek. Jest ono rezultatem aktywności realizowanej przez Małopolski Klaster Poligraficzny, w ramach działań „Projektowanie i produkcja opakowań”.

 

 

Firma MM Druk Serwis otrzymała zastrzeżenie patentowe na kartonowe opakowanie służące do ekspozycji i przenoszenia puszek.

 

Firma poszukiwała rozwiązania umożliwiającego pozyskanie stosunkowo dużej powierzchni nadruku bocznego do wykorzystania dla celów reklamowych oraz dążyła do stworzenia optymalnego uchwytu do przenoszenia całego zestawu. Efektem pracy badawczej przeprowadzonej pod auspicjami MMDS jest opatentowane uniwersalne opakowanie, możliwe do dostosowania do zróżnicowanej ilości puszek. „Z wizerunkowego punktu widzenia jest to rewelacyjny produkt dla producentów napojów w puszkach. Umożliwia wykorzystanie maksymalnej przestrzeni przy komunikowaniu ofert okolicznościowych, jak propozycje wakacyjne, czy świąteczne – podkreśla Joanna Marczewska z Małopolskiego Klastra Poligraficznego. „Już dzisiaj chcemy podzielić się tym rozwiązaniem z producentami napojów w puszkach. Trójpak stał się kluczową częścią zestawu gadżetów firmowych MMDS Print Management. Korespondując z naszym hasłem przewodnim , wręczamy go naszym klientom wraz z trzema puszkami kawy”, podsumowuje Dariusz Kaczmarczyk z MMDS Print Management.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty