Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

50 lat produkcji opakowań

W nowoczesnym zakładzie w Kielcach pracuje ponad 700 osób, a produkcja sięga 180 mln m² tektury i opakowań.

© DS Smith

DS Smith, producent proekologicznych opakowań z tektury falistej, obchodzi 50-lecie powstania fabryki w Kielcach. Od chwili uruchomienia produkcji zakład nieprzerwanie funkcjonuje i przez cały czas się rozwija, zwiększając swój zasięg biznesowy i moce produkcyjne. Jego produkcja sięga 180 mln m² tektury i opakowań. W 1971 roku rozpoczęto produkcję w Kieleckim Zakładzie Wyrobów Papierowych, obecnym Wydziale Tektury Falistej i Opakowań (P1). Kolejne etapy rozwoju to uruchomienie w latach 1973-1974 Wydziału Opakowań Jednostkowych (P2), Wydziału Displayów (P3), Zakładu Opakowań Specjalistycznych (P4).

DS Smith obsługuje zarówno firmy międzynarodowe, jak i wiodące polskie marki. Klienci firmy pochodzą z różnych branż, np. spożywczej, produktów higieny osobistej, zabawek i elektroniki. W Kielcach produkowane są również opakowania na produkty jak silniki do samolotów czy motocykle. Duża część opakowań przeznaczona jest dla wymagającej branży spożywczej i posiada odpowiednie atesty i certyfikaty. Od lat firma rozwija swoją ofertę skierowaną dla branży e-commerce. Szczególną wagę przywiązuje do ochrony środowiska, oferując opakowania z papieru z recyklingu czy też rozwiązania opakowaniowe, które pozwalają zastępować tworzywa sztuczne. „Od 2011 roku zakład DS Smith w Kielcach był prawdziwym placem budowy, przebudowy i modernizacji. Dziś z dumą mogę powiedzieć, że pracujemy w jednej z najnowocześniejszych fabryk produkujących tekturę i opakowania z tektury w Polsce i Europie” - dodaje Krzysztof Sadowski, prezes zarządu DS Smith Polska.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty