Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Finalizacja transakcji

Firma Graphic Packaging Holding ogłosiła przejęcie AR Packaging maju 2021 roku. Transakcja wyniosła około 1,45 mld dolarów.

© Graphic Packaging Holding

Graphic Packaging Holding, wiodący producent opakowań tekturowych, sfinalizował transakcję przejęcia AR Packaging Group AB, drugiego pod względem wielkości w Europie producenta opakowań z włókien naturalnych. Przejęcie to wzmocni pozycję rynkową Graphic Packaging, która obsługuje firmy z całego świata wytwarzające pakowane towary konsumpcyjne, dostarczając ekologiczne rozwiązania opakowaniowe na bazie włókien naturalnych. Dzięki szerokiemu wachlarzowi wiodących w branży rozwiązań opakowaniowych, doświadczeniu w projektowaniu oraz rozszerzonemu zasięgowi geograficznemu, firma uzyska jeszcze więcej możliwości rozwoju na wielu rynkach. AR Packaging jest wiodącym dostawcą rozwiązań opakowaniowych dla przemysłu spożywczego, kosmetycznego, cukierniczego, gastronomicznego, tytoniowego, farmaceutycznego i medycznego oraz wielu innych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty