Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Ocena z Circulytics

Circulytics wspiera przejście firm na gospodarkę o obiegu zamkniętym, niezależnie od branży i wielkości.

Firma UPM Raflatac przetestowała narzędzie Circulytics Fundacji Ellen MacArthur i otrzymała ogólną ocenę B. Jest to dowód na to, że globalny producent etykiet samoprzylepnych poczynił ogromne postępy w realizacji produkcji zgodnej z gospodarką o obiegu zamkniętym.

Circulytics to narzędzie, które za pomocą wielu wskaźników pozwala ocenić firmom i organizacjom, w jakim stopniu spełniają one założenia zrównoważonego rozwoju. Wynik ten, wraz ze spostrzeżeniami i analizami Fundacji Ellen MacArthur, pomaga firmom określić poziom wykorzystywanych możliwości biznesowych w ramach GOZ, zapewniając kompleksowy obraz wyników przedsiębiorstwa i podkreślając te obszary, które należy zoptymalizować.

W przypadku UPM Raflatac Raport Circulytics podkreśla przede wszystkim pozyskiwanie odnawialnych i zrównoważonych materiałów. Jednocześnie zachęca firmę UPM Raflatac do ulepszenia swoich systemów informatycznych, aby umożliwić im lepsze śledzenie obiegu surowców z różnych źródeł (kopalnych, odnawialnych i pochodzących z recyklingu). W dalszej części raportu zachęcano do wykorzystywania większej ilości energii odnawialnej w zakładach produkcyjnych. Obecnie pięć z dziesięciu fabryk firmy na całym świecie jest w pełni zasilane energią odnawialną.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty