Kalendarium

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

31.05.2022 · Packaging [R]evolution, Warszawa

31.05-01.06.2022 · Packaging Innovations, Warszawa

22-23.06.2022 · PCI Days, Warszawa

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

Przejęcie La Sorgente Spa

Na zdjęciu od lewej do prawej: Christopher van Laack (Siegwerk), Mario Magni (La Sorgente Spa), Carla Magni (La Sorgente Spa), Francesco Magni (La Sorgente Spa), Federica Magni (La Sorgente Spa) oraz David Charquet (Siegwerk).

© Siegwerk

Siegwerk Druckfarben, jeden z wiodących dostawców atramentów do druku opakowań i etykiet, podpisał umowę kupna włoskiego producenta La Sorgente Spa, producenta atramentów do fleksodruku i wklęsłodruku, w tym wodorozcieńczalnych farb fleksograficznych oraz rozpuszczalnikowych dla opakowań elastycznych. Założone w 1929 roku przedsiębiorstwo jest obecnie jednym z największych dostawców atramentów do druku fleksograficznego we Włoszech. Dzięki temu przejęciu Siegwerk rozszerza swoją ofertę produktów dla drukarń opakowaniowych, jednocześnie wzmacniając swoją pozycję na rynku włoskim. Transakcja obejmuje know-how, portfolio produktów i urządzeń należących do La Sorgente Spa. Firma Siegwerk będzie kontynuowała produkcję i obsługę klientów z zakładu produkcyjnego w Poppi. Jako członek rodziny Siegwerk, La Sorgente Spa pozostanie oddzielnym podmiotem, zachowując własną markę i nazwy produktów. Przejęcie La Sorgente Spa następuje po innych strategicznych inwestycjach, które firma Siegwerk zrealizowała w ostatnich latach w celu wzmocnienia swojej pozycji jako kompleksowego dostawcy atramentów dla rynku opakowań.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Wartość produktu a opakowanie

 

Często idzie w parze, iż wartość produktu wyraża się w jego opakowaniu. Ale czasami opakowanie staje się również przesadnym twierdzeniem o wartości, którego produkt nie może faktycznie spełnić. Oznacza to, że szczególnie drogie produkty próbują powiedzieć coś o swojej wartości poprzez swoje opakowanie a także cenę. Ponadto w naszym świecie jest wiele rzeczy, których nie dostrzegamy. Dlatego produkty posługują się różnymi znakami, po których możemy rozpoznać, że mamy do czynienia z rzeczami wartościowymi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty